۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۶۷۳۵۶
حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز:

امت اسلام در راهپیمایی روز قدس پاسخ دهن کجی آمریکا را می دهد

نماینده خبرگان با اشاره به کشتار وحشیانه مردم فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: متأسفانه مردم مسلمان فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی قتل‌عام می‌شوند اما سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.
حجت الاسلام دیرباز

حجتالاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی جهانی قدس، بیان داشت: دولت آمریکا با انتقال سفارتخانه خود به بیت المقدس درصدد دهنکجی به امت اسلامی است.

وی اظهار داشت: برخی از دولتهای شیخ نشین حاشیه خلیجفارس از جمله عربستان سعودی سالها به ظاهر با رژیم جعلی اسرائیل مخالفت میکردند اما امروزه به صورت علنی و آشکارا به همکاری با صهیونیستها میپردازند و برخی از کشورهای منطقه نیز با عربستان همراه شدهاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به کشتار وحشیانه و بیحد و حصر مردم فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی، ابراز داشت: متأسفانه مردم مسلمان فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیسم قتلعام میشوند اما سازمانهای بینالمللی حقوق بشر هیچ اقدامی انجام نمیدهند.

وی افزود: در چنین شرایطی، ملت شریف ایران و امت اسلامی با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس میتوانند بر مقدس بودن فلسطین به عنوان نخستین قبله مسلمانان تأکید کرده و انزجار خود را نسبت به عملکرد ایالات متحده آمریکا، صهیونیسم و عربستان اعلام کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی جهانی قدس میتواند به جبهه مقاومت از جمله حزبالله، جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی دلگرمی دهد تا با عزمی جزم به مبارزات خود ادامه دهند.

وی با تأکید بر این که همبستگی، تقویت نیرو، افزایش انگیزه برای ادامه مبارزات، شکستناپذیری و ایمان به پیروزی از جمله پیامهای راهپیمایی روز قدس برای حامیان فلسطینیان مظلوم به شمار میآید، تصریح کرد: پیام راهپیمایی قدس به دشمنان اسلام و فلسطین این است که ما در راه خود مصمم بوده و تا آخرین نفس به راه خود ادامه خواهیم داد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات