۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۷۰۹۵۸
از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران صورت گرفت؛

تقدیر از کمیته امداد چهارمحال و بختیاری به پاس همکاری های بی شائبه

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، از زحمات مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان به پاس همکاری های بی شائبه با این مجموعه دینی تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست معارف مدیران و کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، عملکرد سیاسی این امام همام را شاخص بیان کرد و گفت: اگر چه شاگردان بسیاری در محضر امام صادق(ع) کسب فیض کردند اما شرایط لازم برای قیام در زمان ایشان به هیچ عنوان فراهم نبود.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از قیام های زمان امام صادق(ع) مورد تأیید ایشان نبود، خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) بر این باور بود که جنگ و جهاد زمانی باید زخ دهد که مردم این آمادگی را داشته باشند و مردم زمان ایشان این گونه نبودند.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از زیباترین مجموعه های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: به نتیجه رساندن کار در این است که به برطرف کردن نیاز مردم ختم شود و این امر در مجموعه کمیته امداد امام موج می زند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید در عمل خود را نشان دهد، تصریح کرد: به یقین اگر در عمل توجه به نیاز مردم نداشته باشیم، سایر اعمالمان نیز پذیرفته نمی شود؛ کمک به برادر دینی، قدم گذاشتن در مسیر اهل بیت(ع) است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

این مقام مسؤول با تشکر از حسن همکاری های مجموعه کمیته امداد این استان با حوزه های علمیه خواهران ابراز کرد: قطعا هر چه همکاری ها دوسویه و بهتر باشد، رشد و پویایی هر دو مجوعه و کاهش آسیبهای اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام رحمانی، همکاری با مجموعه کمیته امداد استان را رسالت ذاتی حوزه های علمیه خواهران بیان کرد و ادامه داد: مهمترین رسالت حوزه های علمیه در کمک به کمیته امداد در بحث اعزام مبلغ و استفاده از ظرفیت طلاب به عنوان مددکار خلاصه می شود.

وی در ادامه با تشریح وضعیت حوزه های علمیه خواهران این استان در شرایط کنونی و مقایسه این شرایط با دوران گذشته خاطرنشان کرد: به لطف الهی هم در زمینه کمی و هم از نظر کیفی نسبت به 6 ساله گذشته رشد چند برابری داشتیم که این مرهون تلاشهای شبانه روزی هم دلسوزان استان است.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات آقای ملکپور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان به پاس همکاری با مجموعه حوزه های علمیه خواهران تقدیر به عمل آمد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات