۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۵۷۱۲۳۷
نماینده خبرگان رهبری:

بیش از هر زمانی نیازمند وحدت مردم و مسؤولان هستیم

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: عقب‌نشینی در برابر تهدیدهای توخالی آمریکا و غرب، بدخواهان انقلاب اسلامی ایران را امیدوار خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی پنجشنبه در جمع مدیران شهرستان مراغه با بیان این‌که مشکلات اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری برخی از مسؤولان نظام و همچنین کارشکنی غرب در قبال برجام است، اظهار داشت: دولت باید تدبیر لازم برای مقابله با شرایط فعلی را داشته باشد.

وی با بیان این‌که ایجاد نارضایتی‌های عمومی ناشی از وضعیت اقتصادی و معیشتی اصلی‌ترین هدف دشمن برای براندازی نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و یکپارچگی مردم و مسؤولان هستیم تا توطئه های اقتصادی دشمن خنثی شود.

امام جمعه مراغه با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت مردم در برابر فتنه‌های جدید دشمن در شهرهای مختلف کشور، گفت: دشمن با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال توطئه‌های جدید بوده و در این میان مردم و مسؤولان می‌توانند با استفاده از بصیرت در مقابل دشمنی‌های آمریکا ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که وحدت و یکپارچگی مردم و مسؤولان در حمایت از سخنان اخیر رئیس جمهور کشورمان در سفر به اروپا بارقه‌های امید را در دل عموم مردم ایران زنده کرده است، ابراز کرد: ایستادگی رئیس جمهور در مقابل فشار مقام‌های آمریکایی در قلب اروپا نشان از اقتدار ایران اسلامی داشته است.

وی با تأکید بر این‌که عقب‌نشینی در برابر تهدیدهای توخالی آمریکا و غرب، بدخواهان انقلاب اسلامی ایران را امیدوار خواهد کرد، گفت: ترس و واهم آمریکا و رژیم صهیونیستی از اتحاد، همبستگی و اقتدار ملت ایران است، در چنین شرایطی باید با حفظ هوشیاری در مقابل تبلیغات منفی دشمنان استراتژی لازم را داشته باشیم.

نماینده خبرگان رهبری استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی برای افشای سیاست‌های خبیثانه دشمنان انقلاب امری مهم و لازم است، افزود: دشمن به دنبال نفوذ در ساختارهای مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور است که البته با تدابیر رهبر معظم انقلاب، همدلی و انسجام مردم و هوشیاری مسؤولان این توطئه نیز خنثی خواهد شد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات