۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۷۱۳۹۰

دوره آموزشی ویژه اساتید پژوهش حوزه علمیه لرستان آغاز شد

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: این دوره آموزشی پژوهشی ویژه ۹۰ نفر از اساتید پژوهش به مدت سه روز در استان لرستان برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، صبح امروز در برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه اساتید پژوهش در دانشگاه فرهنگیان استان گفت: امروز 90 نفر از اساتید پژوهش حوزه علمیه لرستان در این کارگاه حضور دارند.

حجت الاسلام پنام با اشاره به حضور اساتید برجسته پژوهش  و معاونت پژوهش حوزه علمیه کشور افزود: امید است اساتید پژوهش ما از حضور این اساتید بهره لازم را ببرند و شاهد ارتقای بیش از پیش فعالیت های پژوهشی در استان باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی پژوهشی به مدت سه روز خاطرنشان کرد: در پایان به اساتیدی که این دوره را می گذرانند پایان نامه دوره پژوهشی ارائه می شود.

وی در ادامه به وجود خلاء های پژوهشی در حوزه علمیه استان اشاره کرد و گفت: اساتید ما به گونه ای از محیط پژوهشی به دور بودند و برگزاری این دوره ها لازمه ارتقای سطح علمی و فعالیت های پژوهشی است.

حجت الاسلام پنام به اهمیت پژوهش در حوزه و فعالیت پژوهشی طلاب اشاره و تصریح کرد: اساتید در هدایت فعالیت پژوهشی طلاب به سمت نیازهای جامعه و رشد و پیشرفت این فعالیت ها نقش مؤثری دارند.

وی خاطرنشان کرد: امید است اساتید ما با بهره گیری از این فرصت ها و استفاده از توانایی و علم اساتید پژوهش بتوانند در فضای حوزه و در هدایت فعالیت پژوهشی طلاب و رشد و ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب نقش آفرین باشند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات