۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۷۲۵۱۶
امام جمعه اهواز:

تعزیرات حکومتی با متخلفان و محتکران برخورد کند

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه تعزیرات حکومتی فلج است، گفت: تعزیرات حکومتی باید همچون سایه به تعقیب متخلفان و محتکران بپردازد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های نمازجمعه امروز اهواز با بیان اینکه آیت الله طالقانی عالمی نستوه و به قول امام راحل زبانی همچون تیغ مالک اشتر و دشمن کوب و در برابر دوستان متواضع یود، خاطرنشان کرد: وی مظهر حسن اخلاق و تقوای مجسم و فردی انقلابی بود که به علت پیری همیشه بر روی زمین می نشست.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه راهپیمایی عظیم تاسوعا و عاشورایی شکننده پشت رژیم پهلوی ابتکار آیت الله طالقانی بود، عنوان داشت: آیت الله طالقانی پشتیبان محکمی برای امام راحل بود و همه مؤمنان، گروه ها و احزاب سیاسی وی را پدری برای خود می دانستند؛ از این رو امیدوارم که وی برای ائمه جمعه درس بزرگی باشند تا به سمت و سوی خاصی کشیده نشوند و آغوش شان بر روی همگان باز باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، دلسوزی و قول و عمل یکسان را ویژگی لازم برای ائمه جمعه برشمرد و گفت: ائمه جمعه، ناملایمات و مشکلات مردم را درک و به فکر حل شان شوند و در عمل، ارزش های اسلام ناب محمدی را نشان دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از سوی تأمین اجتماعی خوزستان ۹ بیمارستان و ۲۴ درمانگاه و اورژانس در استان ساخته شده است، افزود: از مسؤولان ذیربط کشوری خواهان توجه بیشتر به سازمان تأمین اجتماعی هستیم؛ زیرا ۶۰ درصد مردم از خدمات تأمین اجتماعی بهره می برند.

وی در رابطه با سفر صورت گرفته به تهران گفت: این سفر برای پیگیری مسائل استان است و در خلال آن با رؤسای مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و خبرگان رهبری دیدارهای مثبتی داشتیم؛ همچنین با وزرای مربوطه درباره مسائل جاری و آب آبادان و خرمشهر جلساتی برگزار کردیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با تقدیر و تشکر از دستگاه قضا عنوان داشت: قوه قضائیه در هفته های اخیر تحرکاتی در مبارزه با مفسدین از خود نشان داده است و سابق بر آن مسؤولان بصورت جدی پای کار نمی آمدند و در قبال تهدیدات و اوضاع بسیار ساده اندیشانه بودند که با چنین ساده اندیشی لطمه خواهیم دید.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه قوه قضائیه به برخورد با مفسدین، محتکران و اخلالگران اقتصاد کشور پرداخته است، تصریح کرد: حرکت های کوچکی از سوی دولت مشاهده می شود، هنوز از دولت بابت ضعف کاری و برخورد با مفسدان به شدت گله مند هستیم.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی فلج است، گفت: تعزیرات حکومتی باید همچون سایه به تعقیب متخلفان و محتکران بپردازد؛ تعزیرات علت عدم برخورد را در کمبود نیرو اعلام می کند حال آنکه می تواند از ظرفیت بسیج بهره ببرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: چرا رئیس تعزیرات کشور از بسیج درخواست کمک نمی کند و با فرمانده سپاه برای تأمین نیرو جلسه تشکیل نمی دهد؛ نیرویی که فی سبیل الله پای کار می آید.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: امام راحل در هر مورد که احساس خطر کرد، کارها را به بسیج و سپاه سپرد که نتایج آن را شاهد بودیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ترامپ در برابر چند بسیجی در یمن حیران و سرگردان مانده است، افزود: کشتی های نفتکش سعودی ها از سوی انصارالله بمباران می شود، عربستان از عدم امن بودن باب المندب سخن می گوید و قادر به رویارویی نیست.

زعیم حوزه علمیه خوزستان گفت: تهدیدکنندگان ایران اسلامی که قادر به رویارویی با انصارالله نیستند، از گفته های خود پشیمان خواهند شد./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات