۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۷۶۷۶۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برجام هیچ تأثیری در زندگی ملت ایران نداشت

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دروغ گویی و حیله گری در ذات مقامات آمریکایی است، گفت: آمریکایی ها باید بدانند که تحریم ها وفشارهای آنها نمی تواند اراده ملت ایران را تضعیف کند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان غرب استان با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور و همچنین گلایه های مردم از مسؤولان بر ضرورت تلاش بیشتر مدیران به منظور رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، افزود: دولت باید برای برون رفت از این شرایط فعلی فکری اساسی کند.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که تنها انتظار مردم از مسؤلان در شرایط فعلی مدیریت و تدبیر صحیح در حوزه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل عدم نظارت کافی در کشور امروز شاهد اخلال در بازارهای اقتصادی کشور هستیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک ثبات و آرامش اقتصادی است، تصریح کرد: متأسفانه عده ای در تلاش هستند همراه با دشمن یک فضای ملتهب و متشنجی را در کشور ایجاد کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که بخش مهمی از وضعیت به وجود آمده امروز ناشی از جنگ روانی دشمن و عدم مدیریت صحیح مسؤولان است، خاطرنشان کرد: مدیران کشور به جای شعار و وعده دادن در مقام عمل خود را به مردم ثابت کنند.

مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر به تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وضعیت اقتصادی مردم به مسؤولان کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مهم ترین دغدغه ایشان نیز رفع مشکلات معیشتی مردم است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که نباید شرایط امروز کشور را به تحریم های آمریکا نسبت داد، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از این مشکلاتی که امروز کشور در حوزه اقتصادی با آن مواجه است نتیجه سیاست های نادرست اقتصادی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که آثار عدم مدیریت صحیح در حوزه اقتصادی حتی از تحریم های دشمن نیز بیشتر است، تصریح کرد: مسؤولان باید با یک برنامه ریزی مناسب و همچنین نظارت دقیق و همه جانبه کنترل شرایط اقتصادی کشور را در دست بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این آشفتگی هایی که امروز در بازار سکه و ارز شاهد آن هستیم به طور قطع و یقین نتیجه عدم مدیریت صحیح مسؤولان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی تصمیم گیری ها در کشور بدون نظر کارشناسی گرفته می شود و نتیجه آن بروز بحران اقتصادی در کشور می شود.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که یکی از مهم ترین برنامه های مسؤولان سه قوه باید برخورد قاطع و قانونی با مفاسد اقتصادی باشد، تصریح کرد: نباید عده ای در این کشور از شرایط به وجود آمده برای خالی کردن جیب مردم سوء استفاده کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه اقدامات اخیر دستگاه قضا در برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی مورد تقویت اعتماد و اطمینان مردم به دستگاه قضایی شد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید به این گونه اقدامات خود با قدرت ادامه دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه علیرغم تلاش هایی که از سوی مسؤولان در حوزه اقتصادی صورت گرفته اما آثار آن در جامعه دیده نمی شود، تصریح کرد: مسؤولان در چند سال اخیر همه توان و برنامه ریزی خود را صرف برجام کرده بودند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که برجام ثابت کرد که غربی ها به ویژه آمریکا به هیچ عنوان به تعهدات خود پایبند نیست، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مسؤولان باید مسأله برجام را کنار بگذارند و به وعده های آنها دل نبندند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دروغ گویی و حیله گری در ذات مقامات آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که تحریم ها وفشارهای آنها نمی تواند اراده ملت ایران را تضعیف کند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات