۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۷۷۱۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحیه جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: روحیه جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات اقتصادی است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در جامعه بیان داشت: دشمن با استفاده از ضعف ها درصدد ضربه زدن به نظام است.

وی با اشاره به اینکه امروزه ضعف ما در مسائل اقتصادی است، افزود: امروز دشمن بر ضعف ما آگاهی پیدا کرده و با راه اندازی جنگ اقتصادی در پی ضربه زدن به نظام جموری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان اظهار داشت: دشمن با طرح دسیسه های مختلف در پی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بوده و راه مقابله با این توطئه ها آگاهی، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است.

وی در ادامه بر کار و تلاش شبانه روزی تأکید کرد و گفت: با تکیه بر توان داخلی و نیروهای جوان در سایه روحیه جهادی می توان بسیاری از مشکلات اقصادی را برطرف ساخت و دولت باید به این مهم توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مدیریت صحیح لازمه رفع مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: مدیران و مسؤولان در رفع مشکلات اقتصادی باید انقلابی عمل کنند.

وی با تأکید بر ضرورت قطع امید کردن از برجام اروپایی عنوان داشت: ریشه اصلی مشکلات ما دل بستن های بی خود است، باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ظرفیت های داخل تکیه کنیم./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات