۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۵۷۷۳۵۳

تلبس ۱۵ طلبه مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی

حجت الاسلام موسوی از تلبس ۱۵ طلبه مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
ملبس/ تلبس / لباس طلبگی

حجت الاسلام سید محمد موسوی، مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه شامگاه گذشته 15 طلبه مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری ملبس شدند، افزود: همچنین یک طلبه از حوزه باقرالعلوم رامهرمز و طلبه دیگری از حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز نیز ملبس شدند که روی هم رفته 17 طلبه به لباس روحانیت مفتخر گشتند.

مدیر مدرسه درالعلم آیت الله بهبهانی با بیان اینکه از تعداد ذکر شده 3 طلبه سادات هستند، خاطرنشان کرد: در این مراسم که آیات موسوی جزایری و حیدری، مدیر حوزه علمیه خوزستان، اساتید و طلاب مدرسه، خانواده های طلاب و جمعی از مردم اهواز حضور داشتند؛ نماینده ولی فقیه در استان مطالبی پیرامون محرم، لزوم تبلیغ جهادی، اقتضای پیشقدمی طلاب برای حضور در شهرستان ها و روستاها جهت فعالیت های تبلیغی بیان کرد.

این مقام مسؤول بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری مسأله تبلیغ در ماه محرم را مهم برشمرد و از طلبه ها توجه ویژه به این مسأله را خواستار شد.

حجت الاسلام موسوی به مسأله ولایت و نقش علما در تمدن اسلامی اشاره کرد و گفت: جهان اسلام امروزه نیازمند ولایت است و با وجود فراوانی کشورهای اسلامی اما در پاسداشت انقلاب های روی داده موفقیت آمیز عمل نکردند و نتیجه بخش نبود.

وی اظهار داشت: استمرار انقلاب اسلامی به برکت ولایت و تجمع مردم پیرامون ولایت و علما حاصل شده است.

مدیر مدرسه درالعلم آیت الله بهبهانی به دوره های تابستانه و برنامه ریزی های صورت گرفته معاونت ها برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه 3 شهریورماه برگزار و آغاز رسمی کلاس ها و حضور اساتید 4 شهریورماه صورت گرفت./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات