۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۷۷۹۷۶
مدیر مدرسه علمیه اسدآباد:

مسؤولان در مقابله با بدعهدی آمریکا با اقتدار عمل کنند

حجت الاسلام انتظاری گفت: در طول تاریخ انقلاب تجربه نشان داده است که هرجا در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده آن ها عقب رانده و هرجا که منفعلانه عمل کردیم آن ها گستاخ تر شده اند.
حجت الاسلام هادی انتظاری

حجت الاسلام هادی انتظاری مدیر مدرسه علمیه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: مسؤولان نسبت به بدعهدی های آمریکا موضعی منفعلانه نداشته باشند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب تجربه نشان داده است که هرجا در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده آن ها عقب رانده و هرجا که منفعلانه عمل کردیم آن ها گستاخ تر شده اند.

حجت الاسلام انتظاری گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منافع آمریکا در خاورمیانه به خطر افتاده تا جایی که امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته می شود که این مساله آمریکا و متحدانش را نگران می کند.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی های آمریکا در منطقه این است که سد محکمی به نام جمهوری اسلامی ایران مانع این شده تا آن ها برنامه های استعماری خود را در خاورمیانه اجرایی کنند.

مدیر مدرسه علمیه اسدآباد بیان کرد: دستاوردهای بزرگی که تا به امروز به دست آوردیم حاصل ایستادگی و مقاومت مردم صبور ایران اسلامی است که در بسیاری از مواقع با از جان گذشتگی همراه بوده است.

وی در ادامه افزود: مسؤولان با توجه به مسایل پیش رو باید امید خود را از نگاه به خارج تغییر داده و با اهمیت دادن به ظرفیت های بزرگ داخلی به دنبال رفع موانع در راستای توانمند سازی قوای درونی کشور حرکت کنند.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به نابسامانی های اقتصادی اخیر افزود: مشکلات اقتصادی اخیر حاصل منفعت طلبی و سوء مدیریت برخی از مسؤولان است.

وی در پایان تصریح کرد: راه برون رفت از وضعیت موجود این است که همگی منافع شخصی را کنار گذاشته و با در نظر گرفتن نیازهای روز و برنامه ریزی دقیق بتوان از چالش های پیش رو گذر کرد./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات