۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۷۹۹۸۷
دقایقی پیش در قم؛

سال جدید جامعه المصطفی آغاز شد

آیین آغاز سال جدید جامعه المصطفی العالمیه با حضور جمع زیادی از اساتید و طلاب خارجی و داخلی درحال برگزاری است.
همایش جامعه المصطفی در لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و مجتمع های آموزش عالی جامعه المصطفی العالمیه دقایقی پیش در سالن قدس مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) آغاز شد.

سخنران ویژه این مراسم که همراه با حضور جمع زیادی از اساتید، مسؤولان و طلاب داخلی و خارجی حوزه های علمیه است، حضرت آیت الله سبحانی از مراجع معظم تقلید خواهد بود.

طبق اعلام مسؤولان برگزاری مراسم، آیت الله اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی معاون آموزش جامعه المصطفی از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه نیز نمایشگاه آثار پژوهشی طلاب ممتاز جامعه المصطفی و همچنین متون جدید تولید شده این مرکز علمی نیز در بازدید عموم قرار گرفته است.

شعار تحصیلی جدید جامعه المصطفی العالمیه نیز از سوی مدیران «آموزش اثر بخش در المصطفی» اعلام شده و در همین زمینه نیز طرح جامع تحولی نیز طراحی شده است.

همچنین در خلال برگزاری مراسم نیز از 30 نفر از طلاب برگزیده آموزشی، تربیتی و پژوهشی برتر المصطفی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، جامعه المصطفی العالمیه در مجموع شهرهای داخل و خارج کشور بیش از 500 مجتمع، مدرسه و مرکز علمی پیسته و ناپیوسته و همچنین مجازی تحت نظارت علمی خود دارد که تمام این مراکز از امروز سال جدید تحصیلی خود را با حضور اساتید معظم، آغاز خواهند کرد./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات