۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۸۰۸۲۸
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

تجمع های عاشورایی لرزه بر اندام دشمنان می اندازد

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: همان طور که در راهپیمایی ها شکوه و عظمت مردم ایران لرزه بر اندام استکبار می اندازد تجمع های بزرگ عاشوراییان نیز همان بازخورد را در جهان دارد.
آیت الله موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امشب در مراسمی که در حسینیه باغ بهشت همدان و به همت اداره اوقاف برگزار شد با اشاره به لزوم تبیین شعائر اسلامی در مجالس اهل بیت خاطر نشان کرد: همان طور که قرآن کریم به ما دستور داده است باید نشانه های دین خدا را تجلیل کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: کسی که در انجام این کار همت بگمارد دلیل بر این است که تقوای حق بر قلب او منعکس شده است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: بعد از شهادت سید الشهدا، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) و بقیه ائمه عزاداری امام حسین(ع) از سوی بزرگان دین دست به دست به ما رسیده است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: با وجود اینکه دشمنان اسلام نقشه های زیادی برای سرکوب این مجالس و از بین بردن شعائر اسلامی داشته اند اما خداوند مکر آنها را به خودشان برگرداند.

وی اظهار داشت: امروز نه تنها در مملکت اسلامی ما بلکه در سراسر جهان شاهد هستیم که با چه عظمتی شعائر اسلامی که به عنوان امانت در دست ما است تبیین می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تجمع دسته جات عزاداری را یکی از کارهای پسندیده و زیبا دانست و بیان کرد: همراه شدن همه دسته جات در ایام عاشورا و تاسوعا الگوی بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: دلسوزان اسلام و مدیران هیأت ها باید برای هر چه بهتر برگزار شدن این تجمع برنامه ریزی کنند و ان شاءالله روزی بیاید که همه دسته جات ایران اسلامی ما همانند زنجان و اردبیل یکپارچه باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی یادآور شد: همان طور که در راهپیمایی ها شکوه و عظمت مردم ایران لرزه بر اندام استکبار می اندازد تجمع های بزرگ عاشوراییان نیز همان بازخورد را حتی بیشتر از آن در جهان دارد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم در گلزار شهدا خاطرنشان کرد: باید ایثار و از خود گذشتی را همان طوری که شهدا در جبهه نشان دادند و از خودشان گذشتند تا این امنیت  و استقلال را برای ما فراهم آورند یاد بگیریم و بدانیم که همه هستی خود را باید فدای اسلام کنیم./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات