۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۸۰۹۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

همدلی و انسجام در لایه‌های مختلف جامعه راه برون‌رفت از مشکلات فعلی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با ایجاد همدلی و انسجام بیشتر در لایه‌های مختلف اجتماع می‌توان از مشکلات امروز جامعه سربلند بیرون آمد.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شامگاه امروز در نشست با مسؤولان هیئات مذهبی، با اشاره به هجمه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی که کشور با آن مواجه است، بر لزوم ایجاد وحدت بیشتر و همچنین هم‌فکری برای برون‌رفت از مشکلات جامعه تأکید کرد.

وی افزود: ایجاد وحدت، همدلی و هم‌فکری در ابتدا باید از ادارات و دستگاه‌های اجرایی آغاز شود تا با مرتفع سازی موانع و مشکلات خدمت به مردم زمینه برطرف سازی مشکلات در سطح وسیع جامعه فراهم شود.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: ازاین‌رو هماهنگی و هم‌فکری بیشتر بخش‌های مختلف سازمانی در ادارات و نهادها سهم زیادی در مرتفع سازی مشکلات اجتماعی، فرهنگ و اقتصادی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تشکل‌های دینی و مؤسسات قرآنی با هدف آموزش و ارتقای فرهنگی و همچنین خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف قرآنی و دینی در حال فعالیت هستند و با توجه به ظرفیت بالایی که درزمینهٔ آموزش‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی دارند، همکاری و هم‌فکری این دو بخش در جهت رشد و اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می‌تواند راه گشا و تبیین‌کننده سبک برتر زندگی اسلامی در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آثار و برکات برپایی نماز اول وقت در زندگی اظهار داشت: دقت در امور و همچنین وقت‌شناسی یکی از آثار و برکات برپایی نماز اول وقت در زندگی است؛ از این رو اگر این فریضه مهم در ادارات و نهادها و تشکل‌های دینی و فرهنگی به‌صورت جماعت برپا شود آثار فردی و اجتماعی بیشتری خواهد داشت./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات