۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۸۱۶۶۶
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

برگزاری کارگاه بایسته های تبلیغ ویژه ۱۰۰ طلبه لرستانی

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «بایسته های تبلیغ» خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی ۱۰۰ نفر از طلاب واجد شرایط شرکت خواهند کرد.
کارگاه آموزشی

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هر سال جمعی از طلاب را که شرایط ملبس شدن را دارند، در دوره های آموزشی و کارگاه ها شرکت می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: از بین شرکت کنندگان افرادی که شرایط لازم را داشته باشند، به لباس روحانیت ملبس می شوند.

وی از برگزاری برگزاری کارگاه آموزشی «بایسته های تبلیغ» ویژه طلاب لرستانی خبر داد و اظهار داشت: در این کارگاه 100 نفر از طلابی که شرایط و ویژگی های تلبس را دارند، شرکت می کنند.

حجت الاسلام پیرمحمدی در ادامه یادآور شد: کارگاه آموزشی بایسته های تبلیغی 25 مهرماه جاری با حضور طلاب و اساتید برجسته حوزه برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: پس از پایان برگزاری این دوره آموزشی طلابی که موفق به گذراندن این دوره شوند، برای شرکت در مصاحبه عملی تلبس معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام پیرمحمدی یادآور شد: طلاب پس از ملبس شدن به لباس روحانیت در جامعه و بین آحاد مردم به عنوان مبلغ فعالیت خواهند کرد و با توجه به اهمیت فعالیت تبلیغی طلبه ها، باید بایسته های لازم را در دوره های آموزشی مختلف فرا گیرند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات