۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۸۱۸۷۸
آیت الله موسوی جزایری:

خوزستان الگویی برتر در وحدت اقوام است

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه خوزستانی شیفته رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: خوزستان جزئی لاینفک از ایران بوده، هست و خواهد ماند و امروزه الگویی برتر از وحدت اقوام در کشور است.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از تمبرمحمدطه اقدامی، کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز که در بیت معظم له برگزار شد، با بیان اینکه شهادت محمدطه نشان دهنده رذالت دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمنان عامدانه به سمت این کودک چهار ساله تیراندازی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تفکر تجزیه طلبان در جدایی خوزستان از ایران اسلامی بیان داشت: تجزیه طلبان به واقع مزدورانی محجور و متروک و عوامل دشمنان برای تفرقه افکنی هستند اما عرب های خوزستان دست رد بر سینه آنان زده و به ایرانی بودن و وحدت با قومیت های ایرانی افتخار می کنند.

امام جمعه اهواز گفت: خوزستان جزئی لاینفک از ایران بوده، هست و خواهد ماند و امروزه الگویی برتر از وحدت اقوام در کشور است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه همه اقوام خوزستانی به زندگی زیر پرچم ناب محمدی، ولایت علوی و نظام اسلامی افتخار می کنند، تصریح کرد: خوزستانی ها شیفته رهبر معظم انقلاب هستند و دولت باید به خواسته های بر حق آنها رسیدگی و محقق شان کند./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات