۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۸۳۳۷۵
امام جمعه ایلام:

برنامه های ستاد اقامه نماز باید در جهت پررنگ کردن حضور جوانان باشد

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: روحانیان علاوه بر امامت جماعت نماز باید در کارهای فرهنگی شرکت کنند و با برنامه های متنوع فرهنگی پیام عاشورا را به زائران و نسل جوانان برسانند.
کریمی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: خداوند نعمت خدمت در وادی نماز را به شما اعطا کرده است که باید قدردان این نعمت باشید.

وی افزود: یکی از کارهای خوب ستاد اقامه نماز فراهم کردن تسهیلات نماز در ایام اربعین در مسیر های جاده ای است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: روحانیان علاوه بر امامت جماعت نماز باید در کارهای فرهنگی شرکت کنند و با برنامه های متنوع فرهنگی پیام عاشورا را به زائران و نسل جوانان برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ابراز داشت: انتظار می رود که با کارهای فرهنگی و تبلیغی حضور جوانان و نوجوانان را پرشور تر شود زیرا آینده سازان نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز استان باید با توجه به شبیخون فرهنگی تلاش کند تا نقشه های دشمنان را که درصدد کمرنگ کردن نماز و معارف اسلامی هستند را خنثی کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه در پایان گفت: اقامه نماز در ادارات و نهاد ها باید جدی گرفته شود و باید نماز خانه آنها پاسخگوی تمامی کارکنان باشد./۸۷۹/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات