۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۸۵۵۲۸
جانشین ریاست جامعه المصطفی:

آیت الله اعرافی در المصطفی مدیریتی جامع و ساختارمند داشت

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر گفت: مدیریت آیت الله اعرافی واقعا نمونه و قابل الگوگیری برای همه مراکز و نهادها است.
حجت الاسلام مهدوی مهر

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مهدوی مهر، جانشین ریاست جامعه المصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به شاخصه‌های مدیریتی آیت الله اعرافی در جامعه المصطفی اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که حدود 20 سال در خدمت آیت الله اعرافی بوده و از نزدیک با وی همکاری داشتم، عرض می‌کنم که مشابه و نمونه ندارد.

وی ادامه داد: مدیریت آیت الله اعرافی در فعالیت‌های علمی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی و تمام زمینه‌هایی که در جامعه‌المصطفی بوده است، بدون سابقه است.

وی اضافه کرد: عنوان یک مدیریت برجسته، آرمانی، کارآمد، ساختارمند و همه جهاتی که می‌توان به عنوان یک مدیریت خوب نام برد، برای آیت الله اعرافی ثابت است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با تأکید بر شاخصه‌های مدیریتی آیت الله اعرافی بیان کرد: مدیریت وی واقعا نمونه و قابل الگوگیری برای همه مراکز و نهادها است.

جانشین ریاست جامعه المصطفی العالمیه درباره اولویت‌های مدیر جدید جامعه‌المصطفی العالمیه گفت: آنچه آیت الله اعرافی مطرح کردند و در پیام رهبر معظم انقلاب هم بود و مورد تأکید دفتر ایشان قرار داشت، این است که همین روند ادامه پیدا کند و پیش رود و در دستور کار مدیریت جدید قرار گیرد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان مدیر جدید جامعه المصطفی العالمیه منصوب و جانشین آیت الله علیرضا اعرافی شد.

مراسم معارفه وی شنبه ۲۶ آبان ماه با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و شخصیت های حوزوی در قم برگزار شد./876/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات