۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۸۷۱۶۹
حجت الاسلام فاطمی نسب:

دشمن به دنبال لبريز كردن صبر و تحمل ملت ايران است

مسؤول نمایندگی شورای سياستگذاري ائمه جمعه استان قزوين با اشاره به اينكه دشمن به دنبال لبريز كردن صبر و تحمل ملت ايران است، گفت: بايد مراقب توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي بود و توطئه هاي آنها را خنثي كرد.
حجت الاسلام فاطمي نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام روح الله فاطمي نسب در سلسله نشست هاي بصيرتي شنبه شب ها که در مسجد سلمان فارسي کاشان برگزار مي شود با اشاره به ۲۲ ربيع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، افزود: بعد از بيش از يكهزار سال از ورود حضرت معصومه(س) به قم امروز جمعيت زيادي با كاروان نمادين بدون تبليغات و خود جوش و با عشق و ارادت از ميدان معصوميه به طرف حرم حضرت معصومه(س) حركت مي كنند.

وي افزود: زنان اهل قم هنگام ورود حضرت معصومه(س) به قم به اندازه اي شور و شعف و محبت نسبت به حضرت معصومه(س) داشتند كه به همسران خود گفتند مهريه خود را حلال مي كنيم تا اجازه بدهيد به استقبال دختر پيامبر برويم.

حجت الاسلام فاطمي نسب با اشاره به اينكه فاطمه معصومه(س) شبيه مادرش زهرا(س) است، گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) مريم آل رسول و كريمه است و درب خانه اش به روي همه با هر دين و مسلكي باز است و در رفت و آمد مهمان هاي خود هيچ گزينشي ندارد.

مسؤول نمایندگی شورای سياستگذاري ائمه جمعه استان قزوين در ادامه برلزوم خدمت مسؤولان نظام به مردم تأكيد كرد و اظهار داشت: طي 40 سال گذشته برخي از جريان هاي سياسي و دولت هايي كه روي كار آمدند به مردم خدمت كردند و خادم مردم بودند، اما برخي ديگر به انقلاب ضربه زدند.

حجت الاسلام فاطمي نسب گفت: ملت ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز به پاي انقلاب و نظام و رهبري ايستاده اند در روز 22 بهمن امسال و در چهل سالگي انقلاب اسلامي مانند هميشه در صحنه حاضر خواهند شد و دشمنان اسلام و نظام را مثل هميشه مأيوس خواهند كرد.

وي با اشاره به اينكه يهود مي داند اگر حكومت ايران به 40 سالگي برسد فاتحه يهود خوانده است، ادامه داد: 22 بهمن امسال چهل سالگي انقلاب اسلامي ايران را جشن خواهيم گرفت و پوزه دشمنان داخلي و خارجي  را به خاك خواهيم ماليد و مطمئن باشيد پرچم انقلاب اسلامي ايران به دست صاحب اصلي آن امام زمان(عج) خواهيد رسيد.

حجت الاسلام فاطمي نسب بر لزوم وحدت ملت ايران تأكيد كرد و گفت: با وجود اينكه به دولت نقد جدي داريم، اما همانگونه كه رهبر معظم انقلاب از مردم خواستند تا از دولت حمايت كنند بايد از هرگونه گفتار و اعمالي كه منجر به ايجاد تفرقه و اختلاف شود جدا خود داري شود.

به گفته وي، دشمن با ايجاد مشكلات اقتصادي و بحران اقتصادي در كشور به دنبال ايجاد تفرقه و اختلاف و نارضايتي مردم از نظام است تا از اين راه بتواند به اهداف خودش كه نابودي انقلاب اسلامي و نظام اسلامي ايران است برسد، اما ملت ايران با وحدت ملي از مشكلات اقتصادي نيز عبور خواهد كرد.

مسؤول نمایندگی شورای سياستگذاري ائمه جمعه استان قزوين با اشاره به اينكه دشمن به دنبال لبريز كردن صبر و تحمل ملت ايران و در نهايت اعتراض مردم به نظام است، گفت: بايد مراقب توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي بود و توطئه هاي آنها را خنثي و نقش بر آب كرد.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسي خيابان امير کبير يکي از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگي بوده و امسال براي پنجمين سال متوالي است که سلسله بحث هاي بصيرتي اخلاقي به همت و تلاش امام جماعت اين مسجد، حجت الاسلام سيد محمد لاجوردي برگزار مي شود./1307/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات