۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۸۸۶۸۶
دبیر کل حزب الله عراق:

صلابت و قدرت رهبرانقلاب رمز استقامت و پیروزی سوریه است

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نعمت است، گفت: کلید رمز استقامت و پیروزی سوریه در جنگ با دواعش و تکفیری ها، صلابت و قدرت رهبر انقلاب است.
سید هاشم الحیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین نشست از سلسله نشست های جشن چهل سالگی انقلاب، پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، دبیر کل حزب الله عراق در سالن شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دبیر کل حزب الله عراق در این نشست به تحلیل جریان انقلاب اسلامی ایران در منطقه پرداخت و گفت: مردمان کشورهای اسلامی، به خوبی از ارزش انقلاب اسلامی آگاه هستند، امروزه یک جوان عربی بیشتر از انسان های ولایتمدار ایرانی، قدر رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی را می دانند.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نعمت است، تصریح کرد: ایرانی ها در وسط نعمت قرار دارند؛ به قول معروف، ماهی وقتی قدر آب را می داند که از آن خارج شود.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری، در رابطه با علت حضور نظامی ایران در سویه خاطرنشان کرد: همگان فجایع تکفیری ها نسبت به مردم سوریه را دیدند، خداوند آن روز را نیاورد که پای دواعش به ایران باز شود که در این صورت بلایی به مراتب بدتر از صدام و حزب بعث بر سر ملت ایران خواهند آورد.

وی با بیان اینکه گروه های تکفیری به هنگام ورود به هر شهری همه چیز آن را نابود می کنند، افزود: تکفیری ها نخست به اسارت ناموس روی می آورند و سپس غارت اموال و دارایی ها و در نهایت جان مردم تا آنجا که شهر با خاک یکسان می شود.

دبیر کل حزب الله عراق کلید رمز استقامت و پیروزی سوریه در جنگ با دواعش و تکفیری ها را صلابت و قدرت رهبر انقلاب دانست.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق گفت: در همان سال اول جنگ سوریه با گروه های تکفیری، زمانی که داعش 85 درصد سوریه را به تصرف درآورده و به سوی حرم حضرت زینب(س) حرکت کرد، همگان گفتند که کار سوریه تمام و فقط 3 تا 4 ماه از عمر دولت بشار اسد باقی مانده است اما تنها رهبر معظم انقلاب در کل جهان با قاطعیت و قدرت تمام بیان کرد که ما اجازه سقوط سوریه را نمی دهیم./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات