۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۲۰۳
شامگاه گذشته؛

مسجد سیدالشهدای بهارستان اهواز افتتاح شد

مسجد سیدالشهدای اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری افتتاح شد.
عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری عمامه گذاری دو طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، افتتاحیه مسجد سیدالشهدای بهارستان اهواز و عمامه گذاری ۲ طلبه اهوازی شامگاه گذشته با حضور اقشار مختلف و به دستان آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان صورت گرفت.

در این مراسم حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه امام خمینی(ره) و امام جماعت مسجد سید الشهدا خاطرنشان کرد: با افتتاح رسمی شبستان مسجد سید الشهدا کارهای فرهنگی و جذب جوانان به مسجد و حضور در برنامه های بسیج با قوت بیشتری همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام قربانی گفت: محمدرضا مطوری از حوزه امام خمینی(ره) اهواز و علیرضا دلفیه از حوزه خاتم الانبیاء اهواز دو طلبه ساکن منطقه بهارستان هستند که به لباس مقدس روحانیت مزین می شوند.

وی با بیان اینکه مسجد از زمان پیامبر(ص) تاکنون محل حضور اقشار مختلف است، عنوان داشت: در ساخت مسجد افراد مختلف از مؤمنان شرکت و یک کار جهادی انجام دادند و در عین حال مکانی برای حضور مسؤولان و طرح مشکلات اصلی منطقه که یکی از آنها آبگرفتگی است.

در ادامه نیز آیت الله موسوی جزایری بر ضرورت حل مشکلات شهروندان و همچنین پیگیری حقوق کارگران ملی فولاد و نقش روحانیت در مطالبه گری به سخنرانی پرداخت.

در پایان نیز محمدرضا مطوری از حوزه امام خمینی(ره) اهواز و علیرضا دلفیه از حوزه خاتم الانبیاء اهواز به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات