۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۱۰۲
حجت الاسلام خیری خبرداد؛

تبدیل مجتمع آموزش عالی امام خمینی به سه مجتمع آموزش عالی

تبدیل مجتمع آموزش عالی امام خمینی به سه مجتمع آموزش عالی
معاون ارتباطات مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) از تبدیل این مرکز آموزشی به سه مجتمع آموزش عالی با تفکیک وظایف خبردادو گفت: احکام جدید مسؤولان صادر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین فارغ التحصیلی دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) جامعه المصطفی العالمیه امروز در سالن قدس این مجتمع برگزار شد.

حجت الاسلام خیری معاون ارتباطات و بین الملل مجتمع امام خمینی(ره) با تأکید بر این که انقلاب اسلامی به مرحله بلوغ خود در مرحله فکر و عمل رسیده است، اظهار داشت:  به لطف خدا این مجتمع هم امروز به مرحله بلوغ رسیده و تبدیل به سه مجتمع عالی شده است.

وی افزود: در طرح تحول آموزشی المصطفی سه مجتمع تخصصی گرانسنگ در کنار هم و با تفکیک وظایف فعالیت می‌ کنند که تا روزهای آینده احکام مسؤولیت های جدید صادر می‌ شود و هریک از بزرگان در جایگاه خود به ایفای نقش خواهند پرداخت.

معاون ارتباطات و بین الملل مجتمع امام خمینی(ره) ابراز داشت: در این جلسه نیز از هجده کشور در سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد وشد که از این تعداد بیش از هفتاد نفر در مرحله دکتری، حدود 40 نفر در دوره ارشد و دو نفر از دانش پژوهان در دوره کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی مجتمع امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ما در اردیبهشت ماه امسال 70 نفر را بدرقه راه کردیم و این تعداد به کشورهای خودشان برای احیای امر اهل بیت(ع) و تبلیغ دین اعزام شدند و تا پایان نیم سال اول سال جاری نیز 60 نفر دیگر به این تعداد اضافه شد و در مجموع حدود 130 نفر برای فعالیت های مهم تر در مناطق خودشان فرستاده ایم.

حجت الاسلام خیری تصریح کرد: اینک در ایام دهه فجر هستیم از این رو در جنب این همایش نمایشگاه انقلاب فاطمی نیز راه اندازی شده که خوب از بازدیدی نیز از این نمایشگاه داشته باشید.

وی در پایان با بیان این که باید پله رشد المصطفی به سمت کیفی سازی و کمیت متناسب و در شأن قرار بگیرد، ابراز داشت: امیدواریم که دانش پژوهان این مرکز و تمام طلاب حوزه علمیه توانند نام مقدس اهل بیت(ع) را در جهان طنین انداز کنند./1330/پ202/ج

ارسال نظرات