۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
کد خبر: ۶۰۵۲۶۱

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله ایمانی در قم برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله ایمانی در قم برگزار شد
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اسدالله ایمانی با حضور علما، اساتید طلاب و عموم مردم در مسجد رفعت قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اسدالله ایمانی نماینده فقید ولی فقیه در فارس پنجشنبه شب با حضور علما، اساتید طلاب و عموم مردم در مسجد رفعت قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات فاضل لنکرانی، طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین بنیادی عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین در این مراسم حضور یافتند.

نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری، بیوت مراجع تقلید، مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین و سایر نهادهای حوزوی و انقلابی نیز در این مراسم حضور داشتند.

حاضران در جلسه با ذکر فاتحه و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید برای شادی روح مرحوم آیت الله ایمانی دعا کرده و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح ایشان را با اهل بیت(ع) محشور کند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و مرحوم آیت الله ایمانی را مؤمن، متقی، وارسته و انقلابی دانست و گفت: ایشان در طول عمر خودشان تنها رضایت خداوند را در نظر می گرفتند و همواره در مسیر حق حرکت می کردند.

وی ادامه داد: ایشان عمر خودشان را  در راستای تربیت طلاب و فضلا صرف کردند و همواره دغدغه انقلابی گری داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در ادامه با بیان اینکه بر اساس روایات، ماه شعبان ماه رسول الله(ص) است، عنوان کرد: کسانی که در این ماه مبارک به راز و نیاز می پردازند، بدون شک مورد رحمت الهی واقع خواهند شد؛ باید بدانیم که مناجات شعبانیه راه رسیدن عبد به معبود است./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات