۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۰۵۸۲۳
مسؤول گروه تبلیغی موعد کاشان:

پایه و اساس دین باور‌ها و ارزش‌های اسلامی است

پایه و اساس دین باور‌ها و ارزش‌های اسلامی است
استاد حوزه علمیه گفت: پایه و اساس دین همان باور‌ها و ارزش‌های اسلامی است و به هر میزان که پایه و اساس دین مستحکم باشد به همان میزان دین از آسیب‌ها به دور خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حامد عماد پور سه شنبه شب در محفل انس با قرآن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فتاح و تولیت که در مسجد آیت الله رضوی برگزار شد با اشاره به برخی از سبک زندگی اسلامی، گفت: ریشه در باور‌ها و دینداری و ارزش‌های اسلامی نخستین شاخصه سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود: پایه و اساس دین همان باور‌ها وارزش‌های اسلامی است و به هر میزان که پایه و اساس دین مستحکم باشد به همان میزان دین از آسیب‌ها به دورخواهد بود.

حجت الاسلام عمادپور گفت: دینداری و شناخت و معرفت به دین از راه ارتباط با جلسات معارف دینی و مراکز دینی دارد و این دین است که خانواده و فرزندان را بیمه می‌کند و خانواده‌ای که با دین و مراکز دینی ارتباط داشته باشد از انحرافات و شبهات و شهوات در امان خواهد بود.

مسؤول گروه تبلیغی موعد کاشان افزود: نخستین گام در مسیر شناخت دین دعا و توسل است و این در حالی است که گاهی اوقات در زندگی ما تنها نام دعا و توسل بروز و ظهور دارد، اما حقیقت دعا و توسل وجود ندارد و با وجود اینکه دعا می‌کنیم، اما گره کار را به دست غیر خدا می‌دانیم و امید ما به غیر از خدا است.

استاد حوزه علمیه گفت: در سبک زندگی اسلامی انسان به جای توسل به غیر خدا باید به خدا توسل داشته باشيم چرا که هرچه هست نزد خانه خدا است ودر جای دیگری به غیر از خدا هیچ خبری نیست.

حجت الاسلام عمادپور با اشاره به اینکه دیگران را باید با عمل صالح و رفتار شایسته به طرف سبک زندگی اسلامی ایرانی سوق داد افزود: کسی که می‌خواهد سبک زندگی خود را اسلامی کند باید شاکله او اسلامی شود.

مسؤول گروه تبلیغی موعد کاشان گفت: سبک زندگی اسلامی باید قبل از آنکه نمود عینی پیدا کند باید ابتدا در نیت و قلب افراد و در ادامه در رفتار و کردار افراد بروز و ظهور داشته باشد که این نیت در معارف اسلامی شاکله کار است./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات