۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۰۸۷۱۶
حجت الاسلام شفیعی:

امام راحل، ترس از استکبار را از فرهنگ لغت حذف کرد

امام راحل، ترس از استکبار را از فرهنگ لغت حذف کرد
حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه امروزه نام آمریکا و ترامپ، دل‌ها را نمی‌لرزاند، گفت: امام، لرزیدن زانو از استکبار را از فرهنگ لغت حذف کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، شامگاه گذشته در آیین رونمایی از محصولات مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه در سرسرای مجتمع فجر اهواز با بیان اینکه امام لرزیدن زانو از استکبار را از فرهنگ لغت حذف کرد، اظهار داشت: این که امروز هر حادثه‌ای در هر نقطه از جهان به جمهوری اسلامی نسبت داده می‌شود نشان بر آن است که نرم افزار مقاومت از ایران منتشر می‌شود که در این باره هنرمندان قادر به ثمربخشی هستند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت امام و شهدا صادر شده است، افزود: انقلاب اسلامی در لبنان، یمن و بحرین صادر شده است، هسته‌های مقاومت از جمله نشانه‌های ظهور انقلاب اسلامی در خارج از مرز‌ها می‌باشد.

حجت الاسلام شفیعی بیان داشت: اینکه در اقصی نقاط جهان از رییس جمهور آمریکا با گوجه گندیده استقبال شود به معنای صدور انقلاب است، رییس جمهور آمریکا برای سفر به هر کشوری دغدغه فضای عمومی آنجا را بدو ورود دارد، امروزه نام آمریکا و ترامپ، دل‌ها را نمی‌لرزاند.

وی با بیان اینکه نباید از قرارگاه مرکزی غفلت کرد، ادامه داد: این قرارگاه همچون دوران دفاع مقدس باید استوار باشد و از چهره‌های مختلف مقاومت پشتیبانی کند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به این که ایران اسلامی پشتیبان آزادی‌خواهی است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند به درون قرارگاه مرکزی نفوذ کنند تا مفاهیم از واقعیت‌ها به امور توهمی تغییر یابند حال آنکه نباید چنین اجازه‌ای را داد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات