۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۲۲۵۶۴
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود:

مراکز تخصصی حوزه علمیه به نیازهای جامعه توجه کنند

مراکز تخصصی حوزه علمیه به نیازهای جامعه توجه کنند
معاون آموزش حوزه علمیه دورود بر ضرورت راه اندازی و فعالیت مراکز تخصصی تأکید کرد و گفت: این مراکز برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید نگاهشان معطوف به نیازهای جامعه باشد.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مراکز تخصصی حوزه علمیه بیان داشت: فعالیت این مراکز امری ضروری برای ارتقای سطح علمی و مهارت طلاب در زمینه های مختلف است.

وی عنوان کرد: با توجه به نیازهای امروز جامعه ضروری است مراکز تخصصی حوزه علمیه ایجاد شود و در زمینه های علمی مختلف کار تخصصی علمی، فنی و مهارتی را برای طلاب پیگیری کنند.

حجت الاسلام شاملویی ادامه داد: با توجه به روند رو به رشد جامعه و گسترش نیازها در فضای مجازی، محیط آموزشی و محیط شغلی به فراخور نیازهای روز افزون جامعه، طلبه باید با مهارت ها، علوم و فنون جدید آشنا شود.

وی به رسالت طلبه در زمینه تبلیغ، تبیین و مفهوم سازی اشاره کرد و گفت: برای موفقیت طلبه در انجام رسالت خویش و پاسخگویی به نیازهای جامعه می طلبد مراکز تخصصی راه اندازی شود.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود با اشاره به فعالیت مراکز تخصصی حوزه علمیه در جامعه یادآور شد: برخی مراکز تخصصی تا بخشی موفق عمل کرده و در بخشی نیز کمتر موفق بودند و علت اینکه انطور که باید این مراکز موفق نبوده اند، این است که توجه این مراکز معطوف به نیازهای جامعه نبوده است.

حجت الاسلام شاملویی بیان کرد: مراکز تخصصی برای رشد و موفقیت در انجام مسؤولیت خویش باید به مسائل اجتماعی توجه داشته باشند و در بخشی که مردم، جامعه و اسلام نیاز دارد راه اندازی شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور و فعالیت کادر علمی و متخصص در این مراکز امری ضروری است و مراکز تخصص باید فرایند علمی درست را رعایت کنند./9451/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات