۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۲۳۲۲۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

مردم ایران و عراق فتنه آمریکایی سعودی را خنثی می کنند

مردم ایران و عراق فتنه آمریکایی سعودی را خنثی می کنند
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، تحرکات اخیر در عراق را یک فتنه آمریکایی سعودی برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران دوشنبه شب در دیدار جمعی از روحانیان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و آغاز این اجتماع عظیم، گفت: دشمنان اهل بیت (ع) همه توان خود را به کار گرفته اند تا مانع از شور حسینی در این روز‌ها شوند.
 
وی با بیان این که تحرکات اخیر عراق فتنه آمریکایی سعودی برای کمرنگ کردن حضور مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی است، افزود: این توطئه نیز همانند گذشته با هوشیاری و بصیرت ملت‌های ایران و عراق خنثی خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که دشمن نمی‌تواند با فتنه انگیزی به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند، بیان داشت: این تحرک اخیر دشمنان در عراق با هدف کاهش حضور دلداگان حسینی در مراسم اربعین امسال صورت گرفت که به طور حتم شکست خواهد خورد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی امسال با شکوه‌تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این جاذبه حسینی است که همه ملیت‌های جهان را به سوی کربلا روانه می‌کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمنان از حضور میلیونی عاشقان حسینی در اجتماع عظیم اربعین هراسان هستند، بیان داشت: در سال‌های اخیر همه توان خود در جهت تضعیف این جوش و خروش عظیم و میلیونی به کار گرفته شد که با وحدت و همبستگی مردم شکست خورد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که دشمن با ناامن کردن منطقه تنها به دنبال منافع شوم و زیاده خواهانه خود است، تصریح کرد: این ملت‌های مسلمان منطقه هستند که با وحدت و همبستگی نخواهند گذاشت توطئه دشمن محقق شود.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر سال که می‌گذرد شاهد حضور بیشتر مردم در راهپیمایی اربعین حسینی هستیم، ادامه داد: تلاش دشمن برای تحت الشعاع قرار دادن مراسم اربعین حسینی امسال با آگاهی و هوشیاری دو ملت ایران و عراق به نتیجه نخواهد رسید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اربعین حسینی نمایش حضور عاشقان حسینی در برابر استکبار است، بیان داشت: دشمن نمی‌تواند با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود از گسترش روز افزون فرهنگ حسینی در جهان جلوگیری کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
حضرت اباعبدا...حسین (ع)اولاد نبی اکرم (ص)را خداوند یکتا عزت داده است و خداوند است که عزت می دهد و سردمداران امریکایی و رژیم جعلی صهیونیسم که با ملتها تجارت می کنند بروند وضع خود را ببینند که چطور خوار شده اند و خداوند یکتا است که خوار می کند و حضرت اباعبدا...حسن (ع) را انسانها بروند با مطالعه بخوانند که تنها در جهت خداشناسی صرف حرکت کردند، اگر انسان بخواهد به اشرف مخلوفاتی انسانی خود بیش از پیش برای ظهور منجی عالم بشریت حرکت کند کدام راه را انتخاب می کند؟ راه عزت که آزادگی و انتهای آن به ظهور منجی عالم بشریت ختم می شود، یا راه شیطان را که جز خواری ندارد.
0
0