۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۲۸۹۳۶
استاندار البرز:

سپاه البرز اقدامات اجتماعی و سازندگی مناسبی در مناطق محروم دارد

سپاه البرز اقدامات اجتماعی و سازندگی مناسبی در مناطق محروم دارد
استاندار البرز با بیان اینکه سپاه امام حسن مجتبی (ع)، اقدامات اجتماعی و سازندگی خوبی در مناطق محروم داشته است، گفت: بسیج خاستگاه و پایگاه همه مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، عزیزالله شهبازی در دیدار با سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی سپاه استان البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: سردار مولایی فردی اخلاق مدار و بسیجی است که همواره با همدلی و مساعدت در شرایط مختلف، گره گشا بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج خاستگاه و پایگاه همه مردم است، افزود: سپاه امام حسن مجتبی (ع)، اقدامات اجتماعی و سازندگی خوبی در مناطق محروم داشته و نتایج خوبی نیز در برداشته است.

استاندار البرز در این دیدار متعهد شد که در راستای اقدامات حوزه اقتصادی مقاومتی سپاه در روستاهای استان برای 10 روستا هر کدام به مبلغ 10 میلیون تومان اعتبار، اختصاص دهد.

در این نشست به پیشنهاد استاندار البرز مقرر شد تفاهم نامه همکاری با سپاه امام حسن مجتبی (ع) جهت برنامه ریزی و اقدام برای محرومیت زدایی و ارتقا وضعیت اجتماعی روستاهای استان بویژه در شهرستان فردیس منعقد شود./1350/د102/ب1

منبع: حمایت
ارسال نظرات