۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۳۲۲۵۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

۹ دی رویش تازه‌ای در مسیر تقویت انقلاب اسلامی بود

۹ دی رویش تازه‌ای در مسیر تقویت انقلاب اسلامی بود
حجت الاسلام صادقی با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه از این روز به عنوان حماسه ماندگار ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب و ولایت یاد کرد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه از این روز به عنوان حماسه ماندگار ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب و ولایت یاد کرد.
 
وی، نهم دی را نه بزرگ ملت بزرگ ایران به فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن‌ها دانست و افزود: در شرایطی که سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت می‌کردند، ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با تبعیت از مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه گری را در کشور جمع کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به خیال خام خود فکر می‌کرد مردم پشت انقلاب را خالی می‌کنند، بیان داشت: این در حالی است که این ملت در همه صحنه‌های انقلاب پشتیبانی واقعی انقلاب و نظام بوده و خواهند بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی پیام روشنی به دشمنان ملت ایران بود، تصریح کرد: این ملت زمان شناس و با بصیرت در حرکتی خودجوش و حماسی حمایت و پشتیبانی خود از اصل انقلاب را به جهان نشان دادند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که فتنه انگیزی علیه ملت ایران سابقه‌ای چهل ساله دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان این ملت از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز از هر فرصتی برای ایجاد فتنه در کشور استفاده کرده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان اجازه فتنه انگیزی به دشمنان را نخواهند داد، گفت: این ملت با هوشیاری و بصیرت خود همه توطئه‌های دشمنان در این چهل سال اخیر را خنثی کردند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حوادث سال ۸۸ را امتحان بزرگی برای خواص در این کشور دانست و خاطرنشان کرد: در آن حوادث مهم، بسیاری از خواص به دلیل بی بصیرتی از قطار انقلاب پیاده شدند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه بی بصیرتی خواص نقطه آغازین حوادث سال ۸۸ بود، بیان داشت: اگر خواص همگام با رهبری انقلاب حرکت می‌کردند هیچ مشکلی برای کشور به وجود نمی‌آمد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوادث سال ۸۸ در کنار ریزش خواص، رویش‌هایی نیز برای انقلاب و نظام اسلامی داشته است، خاطرنشان کرد: همین ریزش ها و رویش ها موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات