۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۶۳۳۴۴۸
کارشناس مسائل غرب آسیا:

ترور سردار سلیمانی خودزنی امنیتی و سیاسی برای آمریکا است

ترور سردار سلیمانی خودزنی امنیتی و سیاسی برای آمریکا است
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد مقاومت است، گفت: ترور سردار سلیمانی نوعی خودزنی امنیتی و سیاسی برای آمریکا محسوب می‌شود.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود «شهادت» رسید، اظهار داشت: شهادت برای مردان خدا که در پی کسب رضایت الهی بودند، عجیب نیست؛ سردار بزرگوار برای احیای نام اسلام محمدی لحظه‌ای آرام و قرار نداشت.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه آمریکا توان تحمل مقاومت و نماد آن «سردار سلیمانی» را نداشت، افزود: سردار سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است، ترور سردار سلیمانی نوعی خودزنی امنیتی و سیاسی برای آمریکا محسوب می‌شود.

سعیداوی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی بار دیگر آبروی آمریکا در نزد افکار عمومی را از بین برد، ادامه داد: آمریکا ادعای مبارزه با تروریسم بین الملل را دارد و با یک عملیات تروریستی سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه همه توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا در منطقه با شکست جدی مواجه شد، خاطرنشان کرد: آمریکا با آوردن همه امکانات نظامی و تجهیزات جاسوسی به جای به دست آوردن عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و لبنان، آن‌ها را از دست داد و بر افکار و عقاید مردمان منطقه فائق نیامد.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه حضور فعال سردار سلیمانی و رزمندگان محور مقاومت شکست‌های بسیاری بر آمریکا تحمیل کرد، گفت: آمریکا برای انتقام به چنین جنایت هولناکی که در تاریخ ثبت می‌شود، اقدام کرد؛ آمریکایی که از هیچ جنایتی ابا نداشته و دستش به خون شریف‌ترین افراد آلوده است.

سعیداوی اضافه کرد: چه بسا نفس زکیه‌ای که مقدمات ظهور را فراهم می‌کند و ما در انتظارش هستیم همان نفس سردار سلیمانی باشد، سرداری که تمام قد و با همه وجود برای احیای مکتب حسینی در همه صحنه‌ها حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه علائم ظهور روز به روز نمایان‌تر می‌شود، تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی تبعات بسیار سنگینی برای آمریکایی‌ها خواهد داشت، آمریکایی‌ها نابودی خود را ببینند چرا که جبهه مقاومت قدرت کافی برای پاسخگویی به چنین جنایتی را دارا است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه محور مقاومت، آمریکا را دچار چالش جدی خواهد کرد، گفت: پایان هیمنه آمریکا به روز‌های پایانی رسیده و شهادت سردار سلیمانی پایانی بر این حضور خواهد بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن اسطوره مقاومت با مجاهدت مضاعف سربازان ولایت و مقاومت در سراسر جهان اسلام تا نابودی کامل استکبار جهانی و صهیونیسم پلید ادامه دارد.
0
0