۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۳۸۱۵۶
به همت مدرسه امام صادق خرمشهر؛

مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی برگزار می‌شود
حجت الاسلام حیدری گفت: مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و اربعین شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس عنوان داشت: در همین راستا مراسم بزرگداشتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و عموم مردم برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با بیان اینکه مراسم پنج شنبه (۱۷ بهمن ماه) رأس ساعت ۱۰ برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با مشارکت حوزه علمیه امام صادق (ع) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در مسجد امام حسین (ع) بوشهری‌ها واقع در خیابان شهید مهری (هریسچی) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مراسم از فرمانده و جانباز مدافع حرم و فرمانده تیپ ۱۸ حشد الشعبی، حجت الاسلام سید حامد جزایری تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نام پایگاه مقاومت بسیج مدرسه به پایگاه مقاومت بسیج سردار سلیمانی تغییر کرد، گفت: درس‌هایی که از وصیت نامه سردار گرفته خواهد شد و راهکار‌ها و روش‌های موفق شهید بزرگوار در کلاس‌های درسی حوزه تدریس می‌شود.

وی همچنین در رابطه با معضلات آبگرفتگی و فاضلاب شهرستان اظهار داشت: طلاب و روحانیت مدرسه با حضور میدانی و دیدار با مسؤولان شهرستانی پیگیر اقدامات انجام شده برای پایان بخشی به معضل گرفتگی آب و فاضلاب هستند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات