۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۴۲۴۶۴

ضدعفونی کردن ایستگاه‌های تاکسیرانی و عابربانک‌های شهری

ضدعفونی کردن ایستگاه‌های تاکسیرانی و عابربانک‌های شهری
حجت الاسلام جمالوند گفت: طلاب و بسیجیان در قالب تیم‌های ۴ نفره به ضدعفونی کردن ایستگاه‌های تاکسیرانی و عابربانک‌های شهری می‌پردازند.
حجت الاسلام مجتبی جمال وند، فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: به مدت یک هفته است که فراخوان شرکت طلاب و دانشجویان برای آماده سازی طلاب، دانشجویان و بسیجیان مرتبط با حوزه جهت ضدعفونی و گندزدایی مدارس و اماکن عمومی شهر ابلاغ شد.

فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه آمادگی برای هر نوع کمک به دانشکده علوم پزشکی شوشتر ابلاغ شده است، تصریح کرد: بلافاصله رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر، از طرح استقبال و خواستاریاری رسانی شد که پس از دراختیار قرار دادن امکانات مورد نیاز برای ضدعفونی و گندزدایی از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز بکار کردیم.

این مقام مسئول بیان داشت: طلاب و دانشجویان در دو شیفت به ضدعفونی کردن خیابان ها، پارک ها، مدارس و عابربانک‌های سطح شهر می‌پردازند؛ از سوی دیگر با توجه به درخواست تاکسیرانی مبنی بر ضدعفونی ساختن تاکسی ها، اقدامات لازم را انجام دادیم.

حجت الاسلام جمال وند با بیان اینکه تیم‌های ۴ نفره به مناطق هدف اعزام می‌شوند، ادامه داد: ۵۰ طلبه و ۵۰ بسیجی در طرح با ما همکاری دارند، بدون دستور دانشکده علوم پزشکی اقدامی صورت نمی‌گیرد و هر جا که تعیین کند، حضور پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب و بسیجیان تا پایان ریشه کنی کرونا به فعالیت ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به روستا‌ها خواهیم رفت و ضدعفونی و گندزدایی انجام می‌دهیم، تاکنون دانشکده علوم پزشکی، شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان خواستار همکاری شدند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات