۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۴۴۶۱۹

ضرورت تشکیل کمیته‌های سلامت و معنویت در مدارس علمیه خوزستان

ضرورت تشکیل کمیته‌های سلامت و معنویت در مدارس علمیه خوزستان
حجت الاسلام بهرامپور در پیامی به مدیران مدارس علمیه خوزستان بر ضرورت تشکیل کمیته‌های سلامت و معنویت تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرامپور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پیامی خطاب به مدیران مدارس علمیه استان بر تشکیل کمیته‌های سلامت و معنویت در مدارس علمیه تأکید کرد.

متن پیام صادره به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیران محترم مدارس علمیه استان ایدهم الله تعالی

با تقدیم سلام و احترام و تسلیت سالروز شهادت امام کاظم علیه آلاف التحیه والسلام و امید عنایت حضرت باب الحوائج ایشان به رهبر و ملت عزیزمان ودفع آفات وبلیات از آن‌ها وذلت وخواری برای دشمنان اسلام و مسلمین، بدین وسیله تشکیل قرارگاه سلامت و معنویت در سپاه استان زیر نظر روحانیت معظم را به استحضار عزیزان می‌رسانم بدیهی است همه عزیزان لازم است در تحقق اهداف این قرارگاه فعال و از طریق همکاری باب سیج طلاب ماموریت‌های خود را انجام دهند.

در مدیریت استان جناب آقای موذنی مامور به تشکیل ستادی برای هدایت فضای مجازی با همکاری مدارس علمیه شده اند، لازم است نهایت همکاری با ایشان صورت پذیرد.

ضمنا لازم است در هر شهرستان دو کمیته تشکیل شود یکی برای برنامه ریزی در جهت سلامت به معنای اعم آن (جسمی روحی روانی)، بهداشت و درمان، دوم کمیته معنویت برای ایجاد و توسعه معنویت و امید در جامعه و برنامه ریزی برای بکارگیری افراد، امکانات و توانمندی‌های موجود در شهرستان.

بدیهی است با توجه به اعضای ستاد در استان (حوزه، سپاه، سازمان تبلیغات، حوزه خواهران، صداوسیما، نهاد نمایندگی دانشگاه ها، ائمه محترم جمعه و دفتر تبلیغات اسلامی) از همه امکانات و فرصت‌های آن‌ها میتوان بهرمند شد. /۹۴۵۶/د102/ب1

ان شاءالله موفق و موید باشید.

والسلام

مسعود بهرامپور

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
پرتوی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
انصافا همکاری تمام عیار علما و روحانیون در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بی نظیره و در تاریخ ماندگار خواهد شد.
0
0