۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۴۷۹۲۲
حجت الاسلام والمسلمین غفوری:

رسالت حوزه علمیه در شرایط بحرانی امروز امیدبخشی و خدمت به مردم است

رسالت حوزه علمیه در شرایط بحرانی امروز امیدبخشی و خدمت به مردم است
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه از حوزه به عنوان پرچمدار صیانت از باورهای دینی یاد کرد و گفت: در شرایط بحرانی امروز حوزه رسالت خطیری در امیدبخشی به جامعه بردوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور، بعداز ظهر امروز، در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه لرستان از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعالیت جهادی حوزه های علمیه گفت: حوزه تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد ماند.

وی از حوزه علمیه به عنوان پرچمدار صیانت و گسترش باورهای دینی اخلاقی در جامعه عنوان کرد و افزود: امروزه با توجه به بحرانی که به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، حوزه رسالت خطیری در امیدبخشی به جامعه و تقویت روحیه مردم بر دوش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: در این زمینه با جذب جوانانی توانمند و با استعداد باید در رشد علمی حوزه نقش آفرینی کرد.

وی ادامه داد: روحانیت بین مردم شأن و جایگاه ویژه ای دارد و باید این جایگاه همچنان حفظ و تقویت شود.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: برای رشد علمی، اخلاقی و تبلیغی در حوزه علمیه باید مدیریت، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار بی وقفه صورت گیرد و جوانانی انقلابی، توانمند و با استعداد جذب شوند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت نقات قوت و رفع نقاط ضعف در حوزه های علمیه بیان داشت: توجه در این زمینه فرصتی برای رشد و ارتقای علمی در حوزه و تربیت جوانانی با استعداد است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با قدردانی از زحمات حجت الاسلام موسوی که در این مدت سرپرستی حوزه علمیه لرستان را عهده دار بود، خاطرنشان کرد: بومی بودن مدیر جدید حوزه علمیه این استان فرصتی مناسب برای رشد روز افزون حوزه های علمیه است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات