۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۵۱۱۹۰
نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:

صلابت و ایستادگی رهبری در برابر دشمنان از برکات انس با قرآن است

صلابت و ایستادگی رهبری در برابر دشمنان از برکات انس با قرآن است
حجت الاسلام ملازاده گفت: صلابت، اقتدار و ایستادگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر دشمنان از برکات انس با قرآن کریم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا ملازاده، نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران و تلاوتی چند از آیات قرآن مجید با حضور پایوران و سربازان وظیفه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.
 
حجت الاسلام علیرضا ملازاده، قرآن کریم را کتاب زندگی دانست و گفت: ما هر چه داریم و نداریم از این کلام و وحی الهی است که در طول ۲۳ سال بر پیامبر گرامی اسلام نازل شده است.
 
وی افزود: پیامبر اکرم (ص) و یاران ایشان برای حفظ قرآن و احکام نورانی آن رنج‌ها و زحمات بسیار زیادی متحمل شده اند تا این کتاب آسمانی برای ما به یادگار بماند و ما وظیفه داریم که از این گنجینه الهی محافظت و خودمان را به آن متصل کنیم.
 
نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با تاکید به این که قرآن مایه حیات روحانی، جسمانی، فردی و اجتماعی همه مسلمانان است، خاطر نشان کرد: این صحیفه الهی چراغی است که هیچ گاه کم نور و پایه‌های بنیان آن هرگز متزلزل نمی شود و این خاصیت قران کریم است.

حجت الاسلام ملازاده با بیان این که شناخت و انس با قرآن برای هر فرد مسلمان به ویژه نسل جوان که با اندیشه‌های نو سر و کار دارد یک امر حیاتی و ضروری است، گفت: قرآن کتابی است که سرچشمه همه علوم اسلامی و منبع اصلی ایمان و فرهنگ ما است و اگر ما مسلمان‌ها بخواهیم کاری انجام بدهیم چاره‌ای جز رجوع به این گنجینه الهی نداریم.

نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با بیان این مهم که انس با قرآن و تدبر در آن سبب آینده نگری، از بین رفتن خود بینی و صفات ناپسند، خودسازی و هدایت جامعه می شود، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود با عزمی راسخ و بدون اندکی تزلزل در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و با افکاری نو، سازنده و پیش برنده در حال هدایت جامعه اسلامی به سمت جلو هستند که این‌ها همه از برکات انس با قران کریم است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات