۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۵۲۸۳۲
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی مطرح کرد؛

توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر کشور

توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر کشور
استادآقا با اشاره به توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در خوزستان، گفت: ۷۰۰ هزار بسته معیشتی با اعتبار صد میلیارد تومانی تا عید فطر در کشور توزیع می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، پیش از ظهر امروز در آیین توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی آستان در استان خوزستان با بیان اینکه کمک‌های آستان برای آسیب دیدگان از کرونا در سراسر استان‌ها است، خاطرنشان کرد: در هر استانی حدود ده هزار بسته معیشتی توزیع شد، اما در استان خوزستان ۲۵ هزار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه از آغاز ماه رمضان تا عید فطر نزدیک به ۷۰۰ هزار بسته معیشتی از سوی آستان در سراسر کشور توزیع می‌شود، عنوان داشت: استان خوزستان مشکلات خاص خود را دارد، در دیدار با امام جمعه اهواز تصمیم بر آن شد تا ده هزار بسته دیگر از سوی آستان فراهم شود.

این مقام مسؤول بیان داشت: بسیاری از مشکلات نتیجه کوتاهی مسؤولان است، اقشار مختلف مردم در صحنه‌های گوناگون حضور دارند و امیدواریم با کمک‌های صورت گرفته بتوانیم اندکی از درد‌ها بکاهیم.

استادآقا با بیان اینکه برای ۷۰۰ هزار بسته معیشتی، صد میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار داشت: نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان از سوی آستان (محل نذورات مردمی) و ۳۵ میلیارد تومان از سوی خیران و خادم یاران رضوی در سراسر کشور تأمین شده است.

وی گفت: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از اول ماه رمضان آغاز و تاعید فطر ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات