۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۵۸۰۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی بانوان مسلمان است

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی بانوان مسلمان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امروز دشمن از جنگ نظامی به جنگ و تهاجم فرهنگی روی آورده است و به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی جامعه به ویژه بانوان مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش تجلیل از بانوان برتر حوزه حجاب و عفاف در پایگاه هوانیروز کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در این مراسم، عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس به عینه شاهد رشادت ها و ایثارگری های هوانیروز بوده ایم و در عملیات مرصاد این رشادت های نیروهای هوانیروز به نهایت خود رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر بعد از پایان جنگ هشت ساله شاهد حضور و امدادرسانی هوانیروز بوده ایم و مثال آن امدادرسانی در زلزله سرپل ذهاب، سیل لرستان و... است.

این مسؤول فرهنگی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این حضور مستمر نیروهای هوانیروز نشان می دهد که نیروهای این بخش از ارتش همیشه و در همه حال آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز دشمن از جنگ نظامی به جنگ و تهاجم فرهنگی روی آورده است و به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی جامعه به ویژه بانوان مسلمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: لذا همه ما به ویژه نهادهای فرهنگی و دینی موظفند که در برابر این هجمه تبلیغات دشمنان علیه حجاب و باورهای اسلامی بسیج شوند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برخلاف عده ای غربزده و وطن فروش، حجاب از ارکان رکین دین مبین اسلام است تا جایی که در وصیت های شهدای انقلاب اسلامی به عینه شاهد تاکید این عزیزان بر حفظ حجاب و عفاف هستیم.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام محمد مولوی؛ رییس عقیدتی، سیاسی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی را باید از برکات وجودی انقلاب اسلامی عنوان کرد. در دوران پیش از انقلاب نه تنها چنین مراسم های معنوی و مذهبی برگزار نمی شد، بلکه رژیم پهلوی به دنبال از بین بردن حجاب در جامعه اسلامی بود.

حجت الاسلام مولوی ادامه داد: حجاب و عفاف جزو لاینفک دین مبین اسلام است و این دو هرگز بدون هم قابل تصور نیستند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: حجاب حفظ ظاهر و پوشش است و عفاف حفظ باطن و باورهای دینی و معنوی است.

در پایان این مراسم، از بانوان و دختران محجبه هوانیروز کرمانشاه با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد./1400/د102/ب1

ارسال نظرات