۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۶۱۸۴۹
آیت الله کعبی:

امنیت در ایران اسلامی مردم پایه و ولایت محور است

امنیت در ایران اسلامی مردم پایه و ولایت محور است
خوزستان - آیت الله کعبی با اشاره به اینکه امنیت در ایران اسلامی، مردم پایه و ولایت محور است، گفت: مردمی بودن یکی از شاخصه‎های پلیس جمهوری اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در ششمین روز از مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در حسینیه الزهرا (س) ستاد فرماندهی استان برگزار شد، با اشاره به خاص بودن ماه محرم امسال عنوان داشت: محرم امسال فرهنگ عزاداری با حفظ سلامتی و بهداشت را در برگرفته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: با توجه به کرونا، مراسم‌های هیأت‌های عزاداری، حسینیه‌ها و مساجد در فضای باز و یا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار می‌شود.

آیت الله کعبی با بیان اینکه در محرم جای سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان خالی است، خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی همان مکتب حسین بن علی (ع) است و همه ما از آن الگو می‌گیریم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی پیشتاز جهاد، فداکاری و حضور در صحنه برای حفظ امنیت، است، ادامه داد: سلامت و آرامش مردم در کنار مبارزه با اشرار و مخلان نظم عمومی است از اقدامات نیروی انظامی است، البته حجم سنگین ماموریت‌ها در استان اقتضاء می‌کند متناسب با کار‌های شبانه روزی که دارند، تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از شاخصه‎های پلیس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: امنیت در ایران اسلامی، مردم پایه و ولایت محور است و بدون همکاری مردم، پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت را برقرار کند.

وی در پایان از همکاری مردم با نیروی انتظامی در برقرار نظم، امنیت، سلامت و آرامش تشکر کرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات