۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۶۳۰۵۸
در مشهد برگزار شد؛

اجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله در محکومیت توهین به پیامبر اسلام

اجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله در محکومیت توهین به پیامبر اسلام
خراسان رضوی - مردم مشهد با تجمع در مقابل ساختمان وزارت خارجه، ضمن محکومیت توهین به پیامبر اسلام، خواستار برخورد مسؤولان با این گونه اقدامات شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله در محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام امروز در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه در مشهد با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی مشهد برگزار شد.

مردم مسلمان و پیرو سیره رسول الله با تجمع مقابل دفتر وزارت امور خارجه اعتراض خود را در مورد سکوت این وزارتخانه به توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام ابراز داشتند.

بنابراین گزارش مردم مشهد با دلی پر از درد و البته ضمیری آرام به خاطر داشتن رهبری دانا و شجاع در مقابل ساختمان وزارت خارجه تجمع کردند و با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی با مضنون استکبار ستیزی و محکومیت توهین کنندگان به پیامبر اسلام، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سازشگر سردادند.

این گزارش می افزاید که مردم مشهد همواره در هر شرایط گوش به فرمان رهبری هستند و هر جا پای اعتقاد به مقدسات دینی و دفاع از حریم دین و اسلام باشد، پیش قدم هستند و امروز نیز قشرهای مختلف به ویژه جوانان به مطالبه گری پرداخته و صیانت از اسلام را وظیفه مسؤولان نظام می دانند و در این تجمع اعلام کردند که مسؤولان نظام باید در این راستا اقدام کرده و از مجاری بین المللی این اعتراض را به گوش جهانیان برسانند.

خلیل موحد، مسؤول مؤسسه قرآن و عترت مشهد نیز در این مراسم خطاب به مسؤولان، گفت: حرف ما با مسؤولان واداده است که چرا در برابر این توهین کنندگان واکنش نشان نداده و به دهن آن ها نمی زنند؟ این جا ایران اسلامی است، چند جوان فهمیدند که باید در برابر خباثت این ها بایستند و شما متوجه نیستید؟ تا به حال دشمن ما به کدام عهد خود وفا کرده اند که هنوز منتظر هستنید تا  از این برجام چیزی بیرون آید؟ کی از غفلت بیرون می آیید؟

وی افزود: جای استاندار در این تجمع خالی است، مسؤولانی که فرزندان آن ها در کشورهای خارجی هستند فرصت نمی کنند از پیامبر(ص) که انقلاب مرهون ایشان است دفاع کنند و فرصت نمی کنند که در چنین تجمعات اعتراض آمیز شرکت داشته باشند.

موحد بیان داشت: ما پیرو پیامبری هستیم که برای حفظ عزت اسلام سه سال در شعب ابی طالب گرسنگی را تحمل کرد اما خفت و خواری را تحمل نکردند، ما به دهن کسانی می زنیم که می گویند: آب خوردن ما به برجام وابسته است، برخی عزت را در کاخ های اروپا و آمریکا می بینند و با وجود این همه مشکل که در برجام به وجود آمد هنوز چشم امید به غرب بسته اند.

مسؤول موسسه قرآن و عترت مشهد اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر 84 کشور ایستاده و خم به ابروی نظام نیامد، خدا در 8 سال جنگ تحمیلی با ما اتمام حجت کرد و ما در این عرصه پیروز شدیم، خدای جنگ اقتصادی نیز همان خدا است و تغییر نکرده است بلکه ما تغییر کرده ایم و در برابر کسانی که رفع مشکلات را در گرو برجام می بینند، سکوت کرده ایم.

وی به گوش به فرمان رهبر بودن تأکید و ابراز کرد: ما به رهبر خود اعلام می کنیم که هر کجا کسی اهانت به پیامبر خدا کرد، منتظر اشاره شما هستیم تا سکوت نکرده و دربرابر آنها بایستیم.

موحد با انتقاد از سکوت در برابر اجرای سند 2030، گفت: یک نفر در دولت و قوا به این مسأله اعتراض رسمی نکرد، درحالی که حضرت آقا به شما دل بسته اند، امروز این تکلیف ما است، برداشتن عکس قرآن از کتاب کمتر از توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام نیست.

وی افزود: سند 2030 خیانت است یعنی با پول بیت المال سرباز برای دشمن آماده کردن است، دشمن نرم عمل کرده و قدم به قدم پیش می آید، این اجتماع خارج از جناح و اختلافات است و دست در دست هم داده تا همه را بیدار کرده و در برابر انحرافی که به نظام اسلامی تحمیل شده است، باستیم./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات