۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۶۹۴۹۲
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال تأکید کرد؛

آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ دو روی یک سکه

آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ دو روی یک سکه
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با تأکید بر لزوم مجازات عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده، گفت: آمریکا، استکبار و صهیونیسم دشمنان قسم خورده سرزمین های اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده در پی ترور ناجوانمردانه از سوی دشمنان و تروریست های کوردل به آیه شریفه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚبَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» و با قرائت آیه شریفه «وَ قاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقاتِلُونَكُمْ»، گفت: این دو آیه شریفه اولاً فیض بزرگ شهادت و ثانیاً وظیفه آحاد مردم در قبال شهادت ها را روشن می سازد.

وی اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر شهید فخری زاده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: شهید فخری زاده با حجم بالایی از خدمت رسانی به مردم در زمینه دفاعی و ساختن کیت های تشخیص کرونا و کشف واکسنی که مردم را از این بلیه شوم نجات دهد، به شاهدت رسید و ما باید به شهادت این بزرگوار غبطه بخوریم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال به تبیین وظیفه آحاد مردم در قبال شهادت شهید فخری زاده پرداخت و عنوان کرد: ما باید در مقابل دشمنان الهی که دست به این ترورها می زنند بر اساس آیه شریفه «وَ قاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقاتِلُونَكُمْ»، ایستادگی کرده و از آن جهت که قصد ترور انسان های خدوم را دارند، با آنها بجنگیم و به قتلشان برسانیم.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز با آمریکا در حال جنگیدن هستیم، گفت: ما با آمریکایی که با وقاحت ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را گردن می گیرد و صهیونیسمی که به صراحت دانشمندان ما را مورد تهدید و ترور قرار می دهد، در حال جنگیدن هستیم، زیرا اقدامات تروریستی به منزله اعلام جنگ به ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما باید با آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها همواره بجنگیم و انتقام خون شهیدانمان را از آنها بگیریم، زیرا اگر از آنها انتقام نگیریم، روز به روز به حیثیت و منافع ما حمله می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال اضافه کرد: چگونه می توانیم قبول کنیم که آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی سردار حاج قاسم سلیمانی را در حالی که مهمان یک کشور دیگر بود ترور کند و مثل چنین روزهایی یک دانشمندِ متخصصِ صنعت هسته ای، دفاعی و بهداشت و درمان ما را به خاک و خون بکشند؟

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: ما بر اساس آیات قرآن کریم، استکبار جهانی را دشمن قسم خورده خودمان می دانیم و با روشی که آمریکا دارد و با توجه به منش و فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی، هیچگاه با این زورگویان و مستکبران آشتی نخواهیم کرد، چرا که ماهیت انقلاب اسلامی ضد صهیونیسم و ضد استکبار است.

وی با بیان اینکه معنای جهاد کبیر، دشمن دانستن دشمنان خداوند است، خاطرنشان کرد: ما باید با تمام قوت و قدرت در مقابل شیطان بزرگ، یعنی استکبار که همواره در کنار صهیونیسم بوده و همواره برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی دست به ترورهای ناجوانمردانه می زند، بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال آمریکا و رژیم صهیونیستی را دو روی یک سکه دانست و با اشاره به اینکه این دو در پشت پرده ها در حقیقت یکی هستند، افزود: آمریکا، استکبار و صهیونیسم دشمنان قسم خورده سرزمین های اسلامی هستند و ما باید با آنها دشمن باشیم و بدانیم که حق رفاقت با آنها را نداریم.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم مجازات عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده به ضرورت تکیه بر توانایی های داخلی و توکل بر خدا تصریح کرد: ما نباید به غرب و اروپایی که همواره در کنار آمریکا است، چشم امید داشته باشیم، بلکه با تکیه بر ظرفیت های داخلی، انقلاب را حفظ کنیم./841/ت302/ب1

ارسال نظرات