۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۷۰۷۶۰
امام جمعه مسجد سلیمان مطرح کرد؛

لزوم برخورد جدی مردم و مسؤولان با هتاکان به نظام اسلامی

لزوم برخورد جدی مردم و مسؤولان با هتاکان به نظام اسلامی
حجت الاسلام سیداحمدی گفت: هر زمان که دشمن به سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه وارد کرد با برخورد صریح مردم و مسؤولان مواجه شده است.
حجت الاسلام سید حسن سیداحمدی، امام جمعه مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس اسلامی را تداوم دهنده حرکت انبیا خواند و بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عصر غیبت امام زمان (عج) با اعتقاد بر اینکه ولی فقیه نائب امام عصر (عج) است به نیابت از ایشان حاکمیت را در دست ولایت فقیه قرار می‌دهد.  

امام جمعه مسجد سلیمان در خصوص هجمه‌ها و اهانت‌های هتاکان به ساحت مقدس مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان داشت: دشمنان این نظام می‌دانند که مقام معظم رهبری به عنوان ستون مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه دشمن ایستادگی کرده است؛ بنابراین هتاکان سیر حمله و هجمه‌های خود را به سوی ایشان متمرکز می‌کنند.

حجت الاسلام سیداحمدی این هتاکی‌ها را در ادامه برنامه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در اوایل انقلاب نیز این حرکت‌ها مشاهده می‌شد؛ هتاکی به ساحت مقدس مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ادامه برنامه‌هایی است که دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی و این ستون مستحکم انقلاب دارند.

وی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده را ادامه نقشه‌های استکباری دشمنان عنوان کرد و گفت: نقشه‌ها و ضربه‌هایی که امروز به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌شود؛ در ادامه نقشه‌های استکباری و اهداف شوم دشمن است.

امام جمعه مسجد سلیمان به لزوم برخورد جدی مردم و مسؤولان با هتاکان تأکید کرد و اظهار داشت: هر زمان که دشمن به سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه وارد کرد با برخورد صریح مردم و مسؤولان مواجه شد؛ حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های مختلف جواب دندان شکنی به این هتاکی‌ها است./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات