۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۷۵۹۸۵

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
پیامی واضح برای شیفتگان مذاکره با آمریکا!، آقای رییس جمهور! لااقل بفرمایید تلاش کردیم نشد، تکرار سوءمدیریت برجام اینبار برای FATF، چه خراب شده ای ساخت، ترامپ! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، پیامی واضح برای شیفتگان مذاکره با آمریکا!، آقای رییس جمهور! لااقل بفرمایید تلاش کردیم نشد، تکرار سوءمدیریت برجام اینبار برای FATF، چه خراب شده ای ساخت، ترامپ! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

پیامی واضح برای شیفتگان مذاکره با آمریکا!

کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: پیوستن ریچارد نفیو(معمار تحریم‌های ضد ایرانی) به دولت بایدن، پیام واضحی برای جریان سازش و شیفتگان مذاکره دارد که البته شناسنامه‌دارهای زبانِ دنیافهم برجامی، درکی از آن ندارند..

آمریکا، همیشه همان آمریکای دشمن ملت ایران است؛ فقط اینکه ترامپ با چاقو سر می‌بُرید، بایدن با پنبه

پیامی واضح برای شیفتگان مذاکره با آمریکا!

 

آقای رییس جمهور! لااقل بفرمایید تلاش کردیم نشد

عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در توییتی نوشت:

چرا رئیس جمهور محترم بعضا آتش به دلها میزند؟

چه لزومی دارد در این شرایط سخت و شرمنده ساز بگوییم: "به قولمان در مورد عمل همزمان(چرخش) چرخ اقتصاد و (چرخش) سانتریفیوژ عمل کردیم"

ممکن است اونها که روی زمین زندگی میکنند گمان کنند درکشان نادیده گرفته میشود. لااقل بفرمایید تلاش کردیم نشد.

آقای رییس جمهور! لااقل بفرمایید تلاش کردیم نشد

 

تکرار سوءمدیریت برجام اینبار برای FATF

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: دولتیها می گفتند هر روز تاخیر در برجام میلیاردها دلار خسارت  در پی دارد و بعد از تصویب آن ایران گل و بلبل میشود 7 سال گذشت و سفره مردم روز به روز کوچکتر شد.

حالا همان حرفها و این بار FATF هر گامی به عقب برداریم دشمن ده قدم پیشروی میکند مشکل اصلی سو مدیریت شماست.

تکرار سوءمدیریت برجام اینبار برای FATF

 

چه خراب شده ای ساخت، ترامپ!

محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: "عین الاسد" (چشم شیر)، دیگر آن عین الاسد سابق نخواهد شد؛ امن ترین و مستحکم ترین پایگاه آمریکا در عراق!

برای چندمین بار با ۱۴ راکت ۱۰۷ میلیمتری به این پایگاه حمله شده، بی آن که سیستم پدافندی پیشرفته، بتواند رهگیری یا مقابله کند!

این همان پایگاهی است که هنگام سفر دزدکی ترامپ به عراق، به آنجا رفت. به تصور امن بودنش.

75  سال بود کسی در دنیا جرئت نکرده بود به یکی از مجهز ترین و قدرتمند ترین پایگاه های جهان، نه یک بار بلکه پشت سر هم، ضربات مرگبار بزند.

با هیبت و هیمنه آمریکا چه کردی سردار قهرمان، حاج قاسم سلیمانی ؟!

چه خراب شده ای ساخت، ترامپ!

 


قبل از امضا FATF حتما به سراغ روانپزشک بروید!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: شما برو پیش روانپزشک، بگو من میخوام یه قراردادی رو امضا کنم که تمام اطلاعات حیاتی کشورم رو در اختیار دشمنم قرار میده. اگه بستریت نکردن برو امضا کن.

قبل از امضا FATF حتما به سراغ روانپزشک بروید!

 


خیانت مگر جز این است؟

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تصویب فتنه FATF یعنی گرا دادن به همان‌هایی که "جیش الظلم" را تجهیز میکنند که پاک‌ترین جوانان میهن را به شهادت برسانند.

در این ترکمنچاه باید به دشمنانمان بگوییم راه مقابله با سفاکی‌های شما این است تا آن‌ها به راحتی همان را هم قطع کنند؛ خیانت مگر جز این است؟

خیانت مگر جز این است؟

 


شرط لازم ایران برای پیوستن به FATF

سیده زهرا عبداللهی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: تصویب FATF در شرایط تحریم حداکثری درست مثل تزریق واکسن به بیمار بدحال است؛ قطعأ اثر شفابخش نخواهد داشت که موجب تشدید بیماری نیز خواهد شد "شرط لازم برای پیوستن به FATF لغو کلیه تحریم هاست"

شرط لازم ایران برای پیوستن به FATF

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات