۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۵۲۹
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

رییس جدید قوه قضاییه رویکرد آیت الله رئیسی را دنبال کند

رییس جدید قوه قضاییه رویکرد آیت الله رئیسی را دنبال کند
نماینده خبرگان با بیان اینکه باید رییس جدید قوه قضاییه رویکرد آیت الله رئیسی را دنبال کند، گفت: جامعه ما نیاز به رییس قوه قضاییه ای مردمی و عدالت محور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به عملکرد مطلوب آیت الله رئیسی در ریاست قوه قضاییه، گفت: آیت الله رئیسی در هر پست و مسؤولیتی قرار داشتند، در راستای تحقق سیاست های کلی نظام و انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی، قوه قضاییه را با روحیه جهادی و انقلابی مدیریت کرده، افزود: آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه آغاز کرد و برخورد قاطع با مفسدان بزرگ اقتصادی داشت، از این رو این روحیه مردمی و فساد ستیزی ایشان سبب رضایتمدی مردم شده است.

توجه به مردم نتیجه اقبال به آیت الله رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار داشت: این امر سبب شد که آیت الله رئیسی حداکثر آرای مردمی را در ریاست جمهوری کسب کند و به عنوان منتخب مردم انتخاب شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کسب آرای بیش از 18 میلیون رأی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی آیت الله رئیسی، نشانه مقبولیت و رضایتمندی مردم از عملکرد ایشان در ریاست قوه قضاییه و به ویژه برخورد قاطع با فساد و مفسدین بوده است.

وی با اشاره به رهنمودهای امروز رهبر معظم انقلاب به سران قوه قضاییه ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب نیز حضور آیت الله رئیسی در میان مردم و رسیدگی به مشکلات آنان را ستودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید رییس جدید قوه قضاییه نیز همین رویکرد آیت الله رئیسی در قوه قضاییه را دنبال کند، گفت: انتظار ما از رییس جدید قوه قضاییه این است که مطالبات عمومی مردم را دنبال و پاسخگو باشد و سیاست های رهبر معظم انقلاب به قوه قضاییه که همان سیاست های کلی نظام اسلامی بوده را دنبال کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه در میان سه قوه نظام اسلامی ایران، رسالت ذاتی قوه قضاییه ایجاد بسترهای تحقق عدالت در جامعه است، افزود: امروز جامعه ما نیاز به رییس قوه قضاییه مردمی، جهادی، انقلابی، فعال و عدالت محور دارد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
0
0