۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۹۵۲۹۵
به منظور ارتقای سطح توانمندی کارشناسان؛

برگزاری نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم خوزستان

برگزاری نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم خوزستان
خوزستان - نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم خوزستان به منظور ارتقاء سطح توانمندی کارشناسان و توجیه و تبیین برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، نشست فصلی کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن کریم خوزستان امروز به منظور ارتقاء سطح توانمندی کارشناسان و توجیه و تبیین برنامه‌های پیش رو در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

رصد و و پایش خانه‌های قرآنی، برگزاری دوره تفسیر و ترجمه عمومی قرآن و همچنین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک عمومی حفظ قرآن از دیگر موضوعات مهمی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیر کل تبلیغات اسلام خوزستان در  با حضور در جمع کارشناسان قرآنی ضمن شنیدن نقطه نظرات و مطالب آن ها، نسبت به پیگری و رفع مطالبات کارشناسان قول مساعد داد.  

همچنین، نشست با مسؤول اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت و ارائه مطالبی در خصوص قرارگاه‌های قرآنی شهرستان‌ها از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

در حاشیه این نشست، مهدی دغاغله به عنوان نماینده عتبه مقدس حسینی تقدیرنامه‌هایی به جهت کسب عنوان برگزیده بین المللی موکب قرآنی سازمان دارالقرآن کریم به مدیرکل تبلیغات اسلامی و مجموعه دارالقرآن کریم استان خوزستان اهدا کرد. /۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات