۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۷۰۱۸۶۶
رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود:

مبارزه بی امان با فساد لازمه تداوم راه انقلاب است

مبارزه بی امان با فساد لازمه تداوم راه انقلاب است
حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به نقش مردم در پیروزی و ادامه راه انقلاب گفت: با خدمت به مردم، برای ادامه راه شهدا و تحقق آرمان های امام راحل باید ریشه فساد خشکانده شود.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی، بیان داشت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌ شود که با وجود انواع دشمنی های خارجی و توطئه های داخلی، ملت بزرگ ایران توفیقات بزرگ داخلی و بین المللی را بدست آورده و نه تنها به عنوان قدرت برتر منطقه بلکه به عنوان یک قدرت بین المللی نقش آفرینی می کند.

رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود افزود: حفظ توفیقات و پیشرفت ها و حرکت به سمت قله های عزت و آبادانی فقط با عمل به دستورات نورانی اسلام، استقامت در مقابل دشمنان خارجی، تکیه به ظرفیت های داخلی و مبارزه همه جانبه با فساد، ممکن است.

وی بیان کرد: همه می دانیم که درون خانه انقلاب مفاسد تأسف باری وجود دارد ولی اگر زباله ای درون خانه هست باید مراقب باشیم به خانه آسیب نزنیم، بلکه از خانه ایران اسلامی زباله روبی کنیم و ریشه فساد را بخشکانیم.

حجت الاسلام الهی نژاد عنوان کرد: بزرگترین خطر برای جمهوری اسلامی ناامیدی مردم از حکومت و بی تفاوتی آنها نسبت به سرنوشت  کشورشان است و علت عمده ناامیدی مردم در درجه اول ناکارآمدی  و فساد برخی مسئولین و در درجه دوم جنگ روانی تبلیغاتی دشمنان خارجی و عوامل  داخلی آنها و دروغ پراکنی شبانه روزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن است که با ابزارها و رسانه های گوناگون در حال تشدید است.

وی تصریح کرد: البته‌ حکومت جمهوری اسلامی که استمرار غدیر خم است، گرچه کشوری قدرتمند در سطح بین المللی است ولی بسیار مظلوم است مثل امیرمومنان که در اوج قدرت، مظلوم ترین انسان تاریخ بشر است.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان داشت: به فضل پروردگار ملت ایران در  این مقطع حساس نیز با پیروزی بر دشمنان خارجی و دور ریختن بساط مفسدین داخلی، برگ درخشانی را بر کتاب عزت و پیشرفت خود خواهد افزود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم های جشن پیروزی انقلاب بخصوص جشن یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با امام، شهدا و رهبری، موجب ناکامی دشمنان زیاده خواه و عوامل ناچیز منطقه ای و داخلی آنان است.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: مردم لرستان در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی پشتیبان و مأمن یاران انقلابی امام خمینی بخصوص فخر روحانیت انقلابی لرستان، مجاهد شهید سیدفخرالدین رحیمی بوده اند و  بعد از پیروزی انقلاب نیز در همه صحنه ها به ویژه ۸ سال دفاع مقدس در خط اول دفاع بوده اند.

حجت الاسلام الهی نژاد خاطرنشان کرد: امید است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، دولت و مجلس انقلابی با مدیریت جهادی و مبارزه بی امان با فساد، تبعیض، ویژه خواری و حل اساسی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، موجبات عزت و رفاه ملت بزرگ ایران را بیش از گذشته فراهم‌ نمایند./9451/ت302/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات