۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۷۰۳۵۷۱
امام جمعه بروجرد:

از فرصت های شغلی برای رفع نیازهای مددجویان استفاده شود

از فرصت های شغلی برای رفع نیازهای مددجویان استفاده شود
لرستان - حجت الاسلام حسینی خدمت به قشر نیازمند را ذخیره اخروی خواند و گفت: خدمت رسانی ها باید تقویت و از فرصت های شغلی برای رفع نیازهای مددجویان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امشب در دیدار مدیرکل بهزیستی لرستان، گفت: تبیین خدمات ارائه شده سازمان بهزیستی به مددجویان می تواند در جلب کمک های مردمی مؤثر باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به وضعیت افراد تحت پوشش این سازمان افزود: خدمت رسانی ها تقویت و حمایت از مددجویان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به تکریم ارباب رجوع بیان داشت: با مراجعه کنندگان ومددجویان، با چهره ای گشاده، تواضع و کمال احترام باید برخورد نمود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه خدمت به قشر نیازمند یک ذخیره اخروی است، عنوان کرد: این می تواند به عنوان یک عمل صالح در پرونده انسان، ثبت و ضبط شود.

وی خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: کمک برای رفع مشکلات مددجویان و توجه به نیازهای این قشر همواره باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی لرستان در ادامه این دیدار بیان کرد: اعتبارات دولتی محدود و جوابگوی نیازهای مددجویان نیست، به همین دلیل نیازمند کمک های مردمی و ائمه جمعه هستیم.

وی عنوان داشت: با بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جذب حمایت خیرین می توان اقدامات مؤثری در تقویت خدمت رسانی ها انجام داد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات