۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۷۱۴۷۷۱
نماینده لی فقیه در کاشان:

امر به معروف باید به صورت گروهی انجام شود

امر به معروف باید به صورت گروهی انجام شود
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم ارتقاء غیرت دینی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: توهین به احکام خدا برای ما از توهین به خود ما باید مهمتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت محترم السادات قاضیان در مسجد گوهرشاد مشهد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت گروهی انجام شود.

وی تأثیرگذاری گروهی امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر از فردی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، جامعه اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر زنده می‌ماند و قوام حکومت اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم ارتقاء غیرت دینی در جامعه اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: توهین به احکام خدا برای ما از توهین به خود ما باید مهمتر باشد.

به گفته وی دشمن در فضای مجازی، تبلیغات گسترده علیه ارزش‌های انقلابی و دینی انجام می دهد.

لازم به ذکر است، سیده محترم بانو قاضیان سادات فینی تنها شهید حجاب و عفاف شهرستان کاشان و استان اصفهان است که در سال ۱۳۱۴در مسجد گوهرشاد مشهد مورد ضرب و جرح ماموران قرارگرفت و به شهادت رسید و در آستان مقدس امامزاده قاسم‌بن الحسن (ع) فین کاشان به خاک سپرده شد.

شایان ذکراست، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب آیین غبارروبی و عطر افشانی آرامگاه شهیده «سیده محترم بانو سادات قاضیان فینی» از شهدای کشف حجاب رضاخانی در کاشان با حضور مسؤولان انتظامی شهرستان و معتمدین محلی در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده شاهزاده قاسم (ع) فین کاشان برگزارشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات