۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۱۶۲۳۲
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

دشمن به دنبال بی هویت کردن نسل جوان در فضای مجازی است

دشمن به دنبال بی هویت کردن نسل جوان در فضای مجازی است
اصفهان – صنعتکار گفت: امروز دشمن در فضای مجازی با هدف گرفتن هویت نسل جوان وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، روح الله صنعتکار در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان که در کانون جوانه‌های این شهرستان برگزار شد، گفت: اگر فعالیت‌های انجام شده نبود وضعیت حوزه عفاف و حجاب کاشان اینگونه نبود.

وی با اشاره به اینکه مردم از دولت انقلابی رئیسی انتظار زیادی دارند، افزود: دولت سیزدهم دستور تأسیس قرارگاه حجاب و عفاف را داد و این قرارگاه در فرمانداری کاشان فعالیت خود را آغاز کرده است.

صنعتکار با بیان اینکه طی یک ماهه اخیر موضوع حجاب و گشت ارشاد در صدر فعالیت رسانه‌ها معاند و دشمن قرار داشته اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یکی از ابزار‌های دشمن در رسانه‌های معاند مطرح شده است و در این راه از خواص منحرف داخلی نیز استفاده می‌شود.

به گفته وی امروز دشمن در فضای مجازی با هدف گرفتن هویت نسل جوان وارد میدان شده است و در حال تشکیک جنسیتی است.

صنعتکار گفت: ابتدای امسال روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار مسافر وارد کاشان شدند که حدود نیمی از آن‌ها همراه با سگ و یا کشف حجاب داشتند.

وی افزود: از آغاز تعطیلات نوروز تا ایام گل و گلاب ۳۲ هزار تذکر لسانی در باغ تاریخی فین و ابنیه تاریخی شهرستان کاشان داده شده است.

معاون ستاد امر به معروف ونهی از منکر کاشان گفت: بیش از ۱۰ مورد تذکر و تعهد به آرایشگاه‌های زنانه در کاشان داده شد و برخی آرایشگاه‌ها نیزپلمپ شده است.

به گفته وی امسال تا کنون یکصد مورد مشاوره تخصصی فرهنگی در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کاشان برای دختران و پسران برگزار شده است.

جواد نائینی نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نعمت ولایت، حضور مردم در صحنه و اسلام ناب را از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران وابسته به اقتدار در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و نظامی است.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران در دو حوزه نظامی و امنیتی موفق بوده است و به دنیا اجاره نداده است برایش گزینه نظامی روی میز داشته باشد.

وی افزود: ایران اسلامی در حوزه امنیت و در مقابله با مشکلات و بحران‌ها و شرایط مختلف از امنیت مطلوبی نسبت به میانگین جهانی برخوردار است.

نائینی گفت: جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی موفق شده اراده و سیاست‌های خود را بر جهان تحمیل کند و ثابت کند حکومت دینی در سوریه می‌تواند پایان عمر رژیم صهیونیستی اسرائیل را تعیین کند و در آمریکای لاتین نیز حرف برای گفتن داشته باشد.

به گفته وی جمهوری اسلامی بر خلاف موفقیت‌های به دست آمده در حوزه نظامی و امنیتی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موفقیت قابل قبولی نداشته است و جای کار زیادی دارد.

نائینی در ادامه به لزوم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر که برگرفته از دین و اهل بیت (ع) است اشاره کرد و بر احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: برای انجام این فریضه همه باید پای کار باشند و سپاه و بسیج را کمک و حمایت کنند.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی ادارات و نهاد و مدیران شهرستان به این فریضه واجب اظهار داشت: اگر همه به وظایف خود عمل می‌کردند امروز شاهد اهانت به خواهران محجبه قرآنی در قطار و مترو و اتوبوس نبودیم.

نائینی با تأکید بر اینکه همه باید خود را عامر به معروف و ناهی از منکر بدانند، اظهار داشت: اگر مسؤولان ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها خود را عامر معروف و ناهی از منکر بدانند هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گفته وی در جامعه‌ای که در رأس حکومت آن نائب امام زمان (عج) است و حرف و کلام او بر همه حجت است می‌توان مشکلات آن را حل کرد.

لازم به ذکر است، در مراسم از پوستر جایزه ادبی هنری سیده محترم بانو قاضیان فینی نخستین جایزه با موضوع «حجاب و عفاف بانوی ایرانی در حمایت تکریم بنیان خانواده» با هدف ایجاد تولیدات فاخر در عرصه‌های هنری در قالب‌های مخلف هنری از جمله نقاشی، سرود، گرافیک، شعر، رمان، داستان نویسی،رونمایی شد، جایزه ادبی هنری سیده محترم بانو قاضیان فینی قرار است در آینده به صورت استانی و ملی برگزارشود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات