۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۱۸۰۰۳
آیت الله سعیدی:

هدف از ترورهای دهه شصت فروپاشی جمهوری اسلامی بود

هدف از ترورهای دهه شصت فروپاشی جمهوری اسلامی بود
امام جمعه قم با اشاره به ترورهای دهه شصت، گفت: هدف از ترورها فروپاشی انقلاب بود اما به کوری چشم منافقین و مستکبرین ایران بیش از 40 سال با اقتدار سرپا است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا آیت الله سیدمحمد سعیدی خطیب جمعه قم در خطبه های نماز جمعه چهارم شهریور با قرائت آیاتی از سوره منافقین گفت: مردم ایران بدون هیچ ترس و وحشتی بر مواضع الهی خود در مقابل منافقین خواهند ایستاد.

وی با تبریک هفته دولت به کارگزاران دولتی، افزود: تجلیل از شهیدان رجایی و  باهنر فقط تجلیل از دو دولتمرد انقلابی نیست بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی و سالم است که سعی دارد با سیاست ورزی درست در مسیر دین خداوند به مردم خدمت کند.

تولیت حرم حضرت معصومه اظهار داشت: شهید رجایی و باهنر دو تن از چهره های همیشه زنده انقلاب اسلامی هستند که از چهره های معروف و بزرگواری اند که به فاصله دو ماه از فاجعه هفتم تیر به دست یکی از شقی ترین و خائن ترین افراد منافقین به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نامگذاری روز هشتم شهریور در تقویم کشور به عنوان روز مبارزه با تروریسم، گفت: هدف از این ترور ها فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و به پاس رهبری امامین انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم بیش از 40 سال است انقلاب اسلامی سر پا است و منافقین بدبخت رسوا شدند.

آیت الله سعیدی با اشاره به تجلیل از خانواده شهدا در یادواره شهدای نیروی پدافند در شهر قم و تشکر از بانیان این تجلیل تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدا یک کار تشریفاتی نیست بلکه رسالت و حرکتی کلیدی است که از اختصاصات مکتب اهل بیت است و چراغ راه و ساحل نجات است؛ شهدا و راه آن ها ساحل نجاتی برای راه گم کردگان در این دنیای پر آشوب هستند.

وی با اشاره به نهم شهریور مصادف با سوم صفر و میلاد فرخنده امام محمد باقر اظهار داشت: امام امت فرمود معتقدیم بالاترین شخصیت تاریخ امام باقر است و کسی جز خداوند متعال و ائمه معصومین مقام او را درک نکردند؛ از آن حضرت روایت شده هر کس خوش نیت باشد روزی اش فراوان می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه گفت: مراسم سال تحصیلی حوزه علمیه نیز هفته آینده با سخنرانی آیت الله نوری همدانی برگزار می شود امیدواریم طلاب به خوبی در دروس حضوری حاضر شوند و دروس حوزه با قدرت برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با خبر شدیم آیت الله ناصری از اساتید اخلاق که مدتی در بیمارستان بستری بودند به رحمت خدا پیوستند و برای ایشان از خداوند تقاضای رضوان الهی داریم.

ارسال نظرات