۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۲۶۷۲۱
به همت گروه حقوق دانشگاه رضوی؛

کارگاه حقوق خانواده برگزار شد

کارگاه حقوق خانواده برگزار شد
خراسان رضوی - کارگاه حقوق خانواده به همت گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همکاری مرکز وکلای خراسان رضوی و دانشگاه شهید بهشتی در دو روز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، کارگاه حقوق خانواده به همت گروه حقوق دانشگاه رضوی با همکاری کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز وکلای خراسان رضوی و قطب علمی آسیب شناسی و سلامت خانواده دانشگاه شهید بهشتی در حرم مطهر رضوی، سالن شهید سلیمانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

این کارگاه با تدریس دکتر محمد روشن، وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رییس قطب خانواده این دانشگاه به مباحث خواستگاری، عقد و طلاق و شروط ضمن عقد اختصاص داشت.

از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره می توان به حضانت، نامزدی و به هم زدن آن، هدایایی که در دوران نامزدی داده و گرفته می‌شود، نفقه و مهریه اشاره کرد.

مباحثی همچون ازدواج و طلاق ایرانیان در خارج از کشور و ایرانیان با افراد خارجی، تولید مثل مصنوعی، عقد موقت و عده و نیز راه های اثبات نسب مطرح شد.

در روز نخست این دوره، حجج اسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری، معاون فرهنگی دانشجویی و دکتر موسوی فر، مدیر گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز حضور داشتند.

در روز پایانی نیز دکتر رضا حضرتی، رییس مرکز وکلا خراسان رضوی و دکتر علی ادبی، رییس کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز وکلا خراسان رضوی به همراه خانم غفرانی ها، نائب  رئیس هیئت مدیره مرکز وکلا خراسان رضوی مهمان این دوره بودند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات