۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۷۴۲

برپایی غرفه کتاب انتشارات جامعه الزهرا در نمایشگاه کتاب دین قم

برپایی غرفه کتاب انتشارات جامعه الزهرا در نمایشگاه کتاب دین قم
انتشارات جامعه الزهرا، با برپایی غرفه در نمایشگاه کتاب دین، به معرفی و ارائه کتب آموزشی، پژوهشی و همچنین پایان نامه هایی که تبدیل به کتاب شده اند پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفت و گویی،از راه اندازی غرفه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ششمین نمایشگاه کتاب دین خبر داد و اظهار داشت: غرفه ۶۷ نمایشگاه کتاب دین به جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص یافته است.

مدیر انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این غرفه، کتاب‌های درسی بانوان طلبه، کتاب‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی که توسط انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به چاپ رسیدند، پایان‌نامه‌هایی که به کتاب تبدیل شدند و کتاب‌های کمک آموزشی که برای مهد کودک، مجتمع آموزشی تربیتی هدی و غیره منتشر شده، عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام عمرانی فر افزود: این رویداد فرهنگی از ۲۶ بهمن تا اول اسفند در محل نمایشگاه دائمی استان قم واقع در خاکفرج دایر است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به مدت یک هفته تا اول اسفند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه دائمی استان قم برپا شده، بازدید کنند.

مدیر انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در این نمایشگاه، بن خرید کتاب برای عموم بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصد نمایشگاه و ۲۰ درصد انتشارات و در مجموع ۴۰ درصد تخفیف بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام عمرانی فر تصریح کرد: این نمایشگاه روزهای جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند نیز دایر است و علاقه مندان می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور ۱۱۰ ناشر داخلی و خارجی و عرضه حدود ۲۱ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه دائمی قم دایر است.

ارسال نظرات