۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۴۲۳۸۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان:

کانون های مساجد ظرفیتی برای تقویت فعالیت های مسجد محور هستند

کانون های مساجد ظرفیتی برای تقویت فعالیت های مسجد محور هستند
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه کانون مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد هستند، گفت: تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در راستای جذب قشر جوان به مساجد ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمد رضا غلامی، ظهر امروز در دیدار و هم اندیشی با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب و تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقش موثری داشته و و دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مسجد باید ملجأ و پناهگاه مردم باشد، افزود: در مساجد باید با برنامه ریزی مناسب جهت رفع دغدغه های مردم اقدام شود.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید با محوریت مساجد صورت پذیرد و برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی لازم است، فعالیت کانون های فرهنگی هنری تقویت شود.

حجت الاسلام غلامی برضرورت تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود با همکاری ستاد مساجد استان، کارگاه های آموزشی و بصیرت افزایی در مساجد تقویت شود.

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بزرگ در حوزه دینی و فرهنگی و ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت های مسجد محور هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در راستای جذب قشر جوان و نوجوان به مساجد ضروری است، عنوان کرد: فرهنگ محور تمام برنامه هاست و در مساجد باید برای تربیت نیروهای مسجد ساز تلاش شود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی ستاد مساجد برنامه های متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی در مساجد به صورت گسترده برگزار خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات